Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.04.2014, 23:52
Venttiseiska Venttiseiska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.13
Sijainti: Huittinen, Finland
Viestit: 56
Perusasetus

Pajeron (-89) etuperän irroitus???


Otsikkohan kertoo jo melkein kaiken tarpeellisen, mutta tarkempaa tietoa tarvitsisin mm.
-vetoakselit, irtoaako niistä laippaliitoksista vai onko purettava navat?
-paljonko painaa? Ettei ole perä sylissä lattialla ihmeissään.

Kysymyksiä saattaa tulla lisää viikonlopun aikana, ma:na olis tarkoitus hakea tiheämmät perät! Vanhat (4.625) saattaa päätyä myyntiin, takaperästä vetoakseli ja/tai akselinlaippa kierossa emännän "driffailu&offailu"-harjoittelun jäljiltä...

__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää...
http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.04.2014, 09:46
luppakorva:n Avatar
luppakorva luppakorva ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.05
Sijainti: Janakkala, Jokimaa
Viestit: 912
Perusasetus

Kyllä navat pitää irroittaa, ainakin osittain. Toinen vetari, eli keskipätkä vaatii todennäköisesti jonkinlaisen vetovasaran. Kuskin puoli irtoaa yleensä käsin reippaasti nykäisemällä. Jaksaa käsin nostella murikan.
Vai meinasitko vaihtaa akselin kuorineen? Sittenhän sitä keskipätkää ei tietty tarvitse irroitella.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.04.2014, 10:24
Venttiseiska Venttiseiska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.13
Sijainti: Huittinen, Finland
Viestit: 56
Perusasetus

Koko helahoito vaihtuu...
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää...
http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.04.2014, 10:28
luppakorva:n Avatar
luppakorva luppakorva ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.05
Sijainti: Janakkala, Jokimaa
Viestit: 912
Perusasetus

Sitten taitaa voida jättää apukuskin puolen navan paikoilleen ja irroittaa laipasta neljä pulttia. Jonkunlainen nosturi olis varmaan hyvä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.04.2014, 09:36
Venttiseiska Venttiseiska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.13
Sijainti: Huittinen, Finland
Viestit: 56
Perusasetus

Miten se Helevetin napa purkautuu???

Ei viitsisi ns mennä perse edellä puuhun ja todeta, että turhaa purkamista on tullu tehtyä!

Mitsubishi4wd.com-sivustolla oli ohjeita eri remontteihin, mutta sivut on ajettu alas...
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää...
http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.04.2014, 10:23
Jartsa 74 Jartsa 74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 100
Perusasetus

Jos automaatti napalukot niin se napalukon kansi pois ja vetarin päästä lukkorengas, sen jälkeen vetari lähtee navasta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pajeron etuperän nivaan waffen Tekniikka & Jutustelu 7 26.12.2013 15:27
Myydään -89 pajeron ovet Eemeli2006 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.01.2013 15:36
Annetaan Pajeron -89 takakitkaperä axu87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 06.05.2012 18:42
Pajeron korin irroitus kartsa84 Tekniikka & Jutustelu 6 29.04.2008 13:57
Pajeron Startin irroitus? offipete Tekniikka & Jutustelu 12 22.02.2007 21:34


Sivu luotu: 04:35 (GMT +2).