![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() kysymyksiä insa saharoistano niin eli patrollista tarvis saada parempi etenemään auraamattomilla metsäteillä..kitka lukko on jo etu akselille lisätty ja taka kitka kiritty niin että ristiriipunnassakin puskee vielä hyvin eteen päin.korin korotus on myös tehty ja jouset taottu korkeammiksi,vakaaja poistettu ja joustoja ulospäin lisätty pitemmillä iskareilla.mutta se pito.. ![]() ![]() ![]() lähinnä siis kiinnostaisi tietää näillä renkailla ajaneilta että onko toi rengasmelu mitä luokkaa..siedettävä vai kuulosuojaimet yli 60 ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyseessä lienevät AT:t
Rangessa on Insan Sahara AT:t alla ja alkuvaikeuksien jälkeen eivät melullaan häiritse. Kesällä eivät -kulu käsiin- ja hyvä pito mikä sillä AT kuviolla nyt voi olla. Talvella semmoinen peruspulkkaliukuri kuten BFG AT. Ei näy vaikuttavan kulutukseen vastaavaan samankokoiseen pyörään. Alkuvaikeuksina oli löytää rungoltaan ehjiä, täristämmättömiä renkaita. Kuusi piti kokeilla, että neljä löytyi... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Minulla oli LJ:ssä Saharat ja nyt on Runnerissa. Omat kokemukset on olleet hyviä. Ei melua paljoa. Pientä hurinaa pitävät, mutta ei juuri normaalia enempää. Omasta mielestä parempi pito talvella kuin AT-kuviot (ainakin parempi pito kuin Insa Ranger ja BFG AT). Kuluu asfaltilla nopeammin kuin AT ja pitää tsiljoona kertaa paremmin tieltä poistuttaessa. Alla olleet ympäri vuoden.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
sitä en tiedä onko toi AT kumi vai ei ..aika karkeen olonen kuvio kyllä alterrainiks. ja joo sehän noissa pinnoitetuissa aina on "riskinä" että rungot on mitä on
![]() ![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ei kai Saharaa ole kuin yhtä kuviota. Insa Ranger on AT. Mikään economy-rengas Saharakaan ei ole. Perstuntumalla puoli litraa nousi Runnerin kulutus BFG:n All terraaneihin verrattuna. Liekkö ollut hyvää tuuria vain, mutta Insan renkaita on kaksitoista kaikkiaan tullut ostettua ja yhdessäkään ei ole ollut mitään vikaa.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Rangella päästelin toista sataa ja ei se äänimaailma juuri muuttunut ajoiko Insoilla vai -pakettiauto-nokialaisilla, toisin kuin esim. 265 Fedimoilla.
Kunhan vaan saat tarkastettua että rungot ovat ehjät ei pitäisi olla ihan lopun ajan kauppa. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mistä tietää, että runko on ehjä? Nimim. Ei rengasalan tuntija.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runner kysymyksiä | Turo´s HeavyGee | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 20.01.2015 10:35 |
Insa Turbo Dakar vai Insa Turbo Mountain? | laattamies | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.04.2010 19:19 |
HDJ80 kysymyksiä.. | LöpöLassi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.06.2009 22:02 |
Patrolli kysymyksiä | Eissä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.08.2007 23:45 |
Tukivarsi kysymyksiä | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.03.2006 19:50 |