![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() GR kytkin luisti???Mikäs perskeleen vika toi oli kun kauheen ryömytyksen päätteeks rupes kytkin luistamaan ihan hirrweesti mut ilman hajua,auto seiso noin 2 tuntii jonka jälkeen vika oli tyystin poissa ja taas annettiin mailaa kunnolla.
|
||||
|
||||
![]()
velipoijan patrollissa kävi viime talvena ihan samalla tavalla ku pakki ykköstä liipasin pohjassa vedin hangessa. hetken ku se seiso(siis se auto) niin kohta pelitti taas normaalisti. samalle päivää piipahettiin paikallisella autokorjaamolla muussa asiassa ja ohimennen asia mainittiin korjaamon ukolle niin arveli kytkimen olevan ilmauksen tarpeessa. tietäneekö sitten asiasta mitään se on toinen juttu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nii jos siinä kävi samoin ku taannoin yhdessä caarinassa. Pääs nesteet väärälle puolelle ja sulla kun kerran oli sitä polkimen tahmausta selkeesti havaittavissa.
|
||||
|
||||
![]()
Itte vaihtaisin kytkinnesteet uusiin.....saattoivat meinaa kiehua...
|
||||
|
||||
![]()
Jep mul teki samat kun annoin mailaa. Vaihoin vain nesteet ja ilmasin pari kertaa niin ollu tietoakaan kyseisestä viasta ja nyt menny jo 6kk.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla tuskin laitteet kuumenee korkeintaan pikkusen lämpee.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Gr patrolin kytkin | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 28.08.2012 20:00 |
Kytkin juttua | Kardaanimake | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.07.2010 10:06 |
Ostettu Gr patrollin kytkin paketti | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.10.2008 09:28 |
Fiatin kytkin? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.01.2008 18:40 | |
Se kytkin, se kytkin... LJ | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.12.2006 13:40 |