![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() HJ:n Turbo galluppiTäällä varmaan on paljon turbo hommien kanssa touhunneita, joten mielipiteitä kaivataan. Tehdäkkö 2H koneesta turbotettu coolerin kanssa ja toivoa että pysyy nipussa. Vai ihanko pitäisi 12H-T kone ostaa ja lisätä siihen cooleri vielä? Ilmeisesti 12H-T koneessa olisi viritys potentiaalia kuitenkin huomattavasti enemmän kuin 2H? Molemman vaihto-ehdot ilmeisesti kuitenkin tuottaa rahallista menetystä suunnilleen saman verran ja hommana molemmat taitaa olla yhtä työläitä? Valitkaa näistä. Toyota: Miehille jotka kulkevat omia polkujaan
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
2H turbotettune ennen 12H-T:tä, ihan varaosakustannuksien vuoksi. 12H-T:n männänrengassarjan hinnalla tekee 2H:hon kaks täyttä koneremppaa tarvikeosilla.
Miesten lelut on kookkaita. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nuo 12H-T:t tuntuu olevan aika hinnakkaita ostaa, 2H:t ei niinkään. Lisäksi yllä mainittu varaosa asia. Ja onhan 2H:ssa käsittääkseni kovemmat puristukset ---> enemmän hönkää (heko heko).
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joten ei auta kuin rikkoa tuo 545tkm ajettu 2h ja kertoa kui kestää. Mutta miten saada kohdalleen tuo dieselin annostus turbotuksen jälkeen. Ei varmaan mitenkään ylitsepääsemättömän vaikeeta. Muistaisin joskus lukeneeni täältä juttuakin, mutta tähän aikaan illasta ei enää löydä???
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Vaihtoehdoista puuttui 2H mekaanisella ahtimella.. semmosen minä asentelen ku saan kaikki palikat valmiiksi ja ahtimen Jenkeistä..Kaverilla on 2H turbolla ja ainakin se potkii ihan hyvin 0.7 paineella ja on pysyny nipussa...12H-T tuppaa olemaan aika hintavia koneita joten se ratkaisee jo aika paljon..
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. Edited by - MakeO on 28/05/2005 13:49:05 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
sitten on sellainen seikka joka puoltaa ainakin offi autoihin h-2 koneen turpottamista, ala väännöt on h-2 koneessa aivan eri luokkaa kuin jo tehtaan turpottamassa koneessa, ja vaikka turpotat h-2 koneen säilyy alaväännöt entisellään.
pakko mahtua ku on vihitty |
#7
|
|||
|
|||
![]()
tossa on yks vaihtoehto.. ja viikon päästä tiedetään miten se potkii tositoimissa..=)
http://www.kolumbus.fi/s.lantee/index_bj.html |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
elämä on. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
jaa jos pojat on menossa ladogalle niin vois käydä katsomassa itse menossa myös sinne päin hörsimään ..vichyä.
"näin se homma etenee" |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä offipeli käytössä galluppi | tikpe | Chit-Chat | 2 | 13.09.2007 14:52 |
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 24.05.2007 12:34 |
Turbo | blazoffer | Chit-Chat | 4 | 16.03.2007 20:54 |
Hyvät katurenkaat ja siedettävät metsässä galluppi | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.09.2006 18:59 |
NC-50 ja turbo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.05.2005 14:34 |