Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 04.06.2007, 07:00
jaska77:n Avatar
jaska77 jaska77 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.05.07
Sijainti: kiikka, Finland.
Viestit: 85
Perusasetus

MORJENSTA KAIKILLE. koitin lukea kovasti kirjotuksia kiireellä mutta iski migreeni välkkyvän näytön takia... Elikkä itse ahdoin just BJ40 sillä omalla 3.0 koneella ja kokemuksia ei kertynyt pahemmin muutaman sadankilometrin matkalta mitä se kerkis vaparina oleen ku just sen ostin. Mutta jos joku nyt viitsis vastata pikaseti pariin kysymykseen kokemuksella ku tuntu olevan risti riitasia kommentteja että menin jo sekasin. elikkä kannattaako laittaa dumppi? joku kääsuläppä sielä on mutta onko se sellanen mikä menee kiinniasti että tulis alipainettakin ja sakkausta ahtimeen(en tutkinut) ja toinen asia että miten saan säädettyä syötön sillai että putkesta tulis edes vähän mustaa ahtojen aikanakin? pumpun päästä taitaa ruuvi olla jo niin tiukalla että kantaa pohjaan vai mihin suuntaan se pitäs ruuvata? jotain luin siitä mutta en sijainti tajunnut. sammutus toteutetaan kahvasta vetämällä tässä yksilössä. Ne vähän kokemukset mitä mulla on ahtimen kans leikkimisestä ni on pensa autoista...







"MIKSI KÄVELLÄ JOS AUTOLLAKIN PÄÄSEE?"



Edited by - jaska77 on 04/06/2007 08:29:58
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 03:22 (GMT +2).