![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() katteles priva viestis..
|
|
||||
|
||||
![]()
No niin nyt on kuvia sitten hyvin lyheltä testi pätkältä Laukaan ajoista. Hommahan meni muuten hyvin mutta auto nosti pirusti lämpöjä vaikka oli laitettu sähköflekti. Ja takalasikin sai osansa käsitelystäni
![]() Sitten sitä oltiinkin jo narun jatkeena. Vinssi toimi kyllä todella hyvin ei mitään ongelmaa. Piru kun nuo uu pulttien kiinnitykset on, kun imu kupit noihin kantohin sun muihin pitänee kehitellä niille jotakin. Takalasiton Patrol Eli takalasi särkyi melko omituisesti takarengas putosi kivenpäältä ja kivi osui Takahelmapalkkiin Ja siinä samassa takalasi meni hauskan näköiseksi. Noo mitäpä pienistä! Uusi takalasi on tulossa polykarbonaatista, luulisi kestävän tällä kertaa. Ja lämpöjen selvittely on aloitettu nyt on koneessa uudet nesteet ja uusi termostaatti. Jospa ne lämmöt nyt pysyisivät alaalla. |
|
||||
|
||||
![]()
takalasin särkyminen ei oo mikään uus juttu lyhkäsessä kori runko ja lasikuitu katto elää niin paljon että taka lasi menee helpostikkin rikki.
onko tuulitunneli paikoillaa??alkuperäinen flekti?? onko syyläri missä kunnossa??? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo mää oon miettinyt tota lämpö hommelia, että kun siellä on se vajaa toiminen visko flekti paikallaan. Koska se sähkö flekti oli semmonen tosi nopee ratkaisu laittaa syylärin etupuolelle, että päästiin laukaaseen. Pitää vielä ottaa se vajaa toiminen visko poies, ne varmaan puhaltaa vastaan niin se jäähdytys ei toimi sen takia. Se alkuperäinen tuuli tunneli on paikalla, mutta ilman sitä metallia mikä tuli vastaan, kun korotti koria. Syylärin rivat on ihan hyvät vielä eli vian ei pitäisi olla syylärissä. |
|
|||
|
|||
![]()
Mihin perustuu väitös että Patrolliin ei saa kun 31" leimattua? Minä muutoskatsastin omani heinäkuun alussa 33". Niin vaan leima tuli paperiin, ja alla on rekisteriotteeseen merkityt 33".
|
|
||||
|
||||
![]()
Täällä päin ei varmaankaan ole enään, näitä vanhan säännön katsastajia. Eli siis semmosia että ,kunhan ne mahtuvat alle ja eikä ota kiinni mihinkään niin ne saa olla vaikka kuinka isot.
Ja eikä se ole enään mikään väite.Kyllä patrolliin tietääkseni saa vissiin 34" kumit mutta ne on oltava 11,5 leveet. Täällä päin täytyy ainakin olla rengas dokumentti sitten sitä varten. Itse en saanut leimaan renkaita kun ne olivat liian leveät eli 12,5" nyt juuri 1,5 tunnin päästä menossa leimaamaan 32"/11,5" r 15 ne menee vielä heittämällä läpi. |
|
|||
|
|||
![]()
Juu, ihan oikeassa olet tuon leveyden suhteen. Mä nimittäin katsastin autoni Jyväskylässä kanssa. Mulla on 33" x 9.5"/15. Nää on merkillisiä nää katsastus säädökset. Näitä 9.5" leveitä 33":sia verrataan niiden kirjoissa 31"x10.5"/15 renkaisiin. No kun nyt sattuu olemaan muutama tuttu katsastusmies, kysyin että millä helvetillä ne tollasen selittää, niin ei millään. Naurahti vaan ja sano että "me ollaan suomessa." No nyt kun mulla on siis rekisteriotteessa 33" korkeat pyörät, voin seuraavassa katsastuksessa kinuta 12.5" leveät otteeseen. Ihan vaan siks, koska voin toteennäyttää että rengas on yhtä korkea kumman levyysenä vaan, ja koska mulla on otteessa "lokasuojan levitykset", nää 12.5" leveät sopivat pyöräkoteloon lain vaatimalla tavalla. Siis todella merkillistä puljaamista, mutta jokainen joka on suomessa rakentanut autoja, ihan minkälaisia vaan, tietää että pitää aina välillä osata kiertää oikeaa lakipykälää oikeasta kohdin. Niin se vaan on että säädöksiä tekee täysin asiasta ymmärtämättömät ihmiset. Joka saralla, varsinkin kun kyseessä on moottoriajoneuvo taikka liikenne säädökset.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Saitko muuten nuo 32" leimattua otteeseen? Ne 34"x11.5" ei mene .
|
|
||||
|
||||
![]()
ei mitään ongelmia ollut noissa 32" katsuri vaan kävi katsomassa renkaan koon, ja printtas uuden rekisteri otteen. Mun muistaakseni tolla yhellä lappusella saa 34"/ 11,5" R 15 tai ainakin niin on ollut kovasti puhetta. Mutta tommoset renkaat on niin harvinaisia että tuskin tulee ihan heti vastaan.
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty M: Maastokärry (uudet kuvat) | PL | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 31.03.2008 19:41 |
M: LJ-70 # uudet kuvat # | las-c | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 13.04.2007 17:18 |
M: Pätkä Patrolli -81 varaosiksi | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 08.04.2006 18:56 | |
M:Patrolli pätkä paku | Humu | O/M/V Muut | 8 | 05.10.2004 18:36 |
M:Pätkä Paketti Patrolli | Rabarberg | O/M/V Muut | 0 | 12.04.2004 15:24 |