![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() chevy maastopakettiautoksiMoro, mahtaako onnistua muutoskatsastaa 93 mallinen, c1500 pick-up maastopakettiautoksi? onko kokemuksia moisesta? Ei sit mitään v****ilua, et ei voi ko siin ei ole edes jäykkää etuakselia. ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Riippunee paljolti painosta ja miten neliveto pelaa...
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2002/20021248 Lainaus:
__________________
Luigi- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
viälä ko joku "suomentais" noi kulmat.
![]() tuleeko kalliimmaks, esim vakuutus-,käyttö-,dieselvero? ja sit vielä, et onko jollain semmonen? Viimeksi muokannut HD74 : 06.10.2009 18:34 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Luigi- |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jos se oikeasti on C-malli niin se on takavetoinen, K-malli on neliveto.
Voi se olla otteessa merkitty väärinkin. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
no siis se on 4veto eli K1500...
suurin kok.massa 2850kg taka-akselissa lukko etu-akselin veto kytkettävissä irti. mietein vaan kun otteessa lukee N1.!!!!!!! eiks sitä geetä muka merkata otteeseen? tarttis vaan tietää ko meininki korottaa 3", eihän N1 autoa saa korottaa koria rungosta lainka vissiin... ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O/V : Chevy van 4x4 | SukiSuki | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.04.2008 21:40 |
Pakettiauto N 3+3 -> N1G 3+3 maastopakettiautoksi? | JES | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 09.03.2007 13:26 |
Pönttö-UAZ maastopakettiautoksi | jkholma | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.12.2006 15:43 |
m: chevy pik up -79 | taksi24h | O/M/V Muut | 0 | 19.06.2005 12:26 |
M chevy TBI 350 vm 87 | JanneBlomgren | O/M/V Muut | 0 | 14.03.2004 20:37 |