![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Renkaan nastoitusMeinasin uhrata nuo Duellerit talvikäyttöön ja nastoittaa ne, koneet, porat ja nastat olis, mutta mitenkä laittasi nuo nastat ![]() ![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Paljonkin meinaat nastoja laittaa jos tuolleen 2 vierekkäin laitat
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jossullon paineilma vinku, niin laita siihen nastasta riippuen soppeli puuterä (5mm ?)
Sillä oli reipasta tökkiä mutikoihin reikiä, eikä kumi niinkään savunnut. Ja mutikoissa nappulat liki samaa kokoa kuin tossa kuvan duellerissa. Isoihin sivunappuloihin mahtui ja pysyy hyvin kaksi nastaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Paineilma vinku löytyy ja kävin rengasliikkeestä hakemassa terän ja siihen stopparin, terä kyllä muistuttaa puuterää (3mm).Nastoja on kahta eri mallia, ja taitavat olla niitä vanhan ajan piikkejä
![]() ![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Isoon nappulaanhan mahtuu nasta kolmeen kohtaan, niin eikö olisi hyvä laittaa kolmeen riviin. Vasen - keski - oikea, joka kolmannessa samassa rivissä.
E: siis niinkun kuusi riviä nastoja renkaassa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko kukaan mahtanyt kokeilla semmosia ruuvattavia nastoja? mönkijöissä yms käytettyjä malleja..
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Nastoitus
Tuo nastamäärä on tosiaan rajattu ja nastan ulkonema ,mutta tässä on mun ehdotus kyseiseen hommaan hieman menee yli nastamäärä.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Nastotusta
En viittiny ruveta porailemaan lisää reikiä,joten hyödynsin jo olemassa olevia.Mutta tavalliset h-a nastat ovat lapsellisia ja nastan reikiä hintsusti,niin päätin laittaa 19 milliset "piikit".aika kova ropina asfaltilla[
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() MaxiGrip
Käytössä on 11 milliset ruuvvattavat kovapala nastat, pitää riittävästi eikä kulu paljoakaan.
Viimetalvena tuli kolme neljä tonnia jeepillä ajettua ja suurin osa ajoista oli siirtymää asvaltilla kaverin kalliolle jossa nastoja hakattiin kunnolla kiviin. Tappiona yksi lohjennut kärki ja yhdestä kärki hävisi kokonaan, loput ovat kuin uusia. Samoja piikkejä alan alle ruuvvaamaan kun totean että talvi on oikeasti tullut ja saharoitten ominaisuudet ilman nastoja loppuu. Asennuksesta sen verran että sata kappaletta kiekossaan yks per pala ulkoreunaan hienosti mallattuna. Jeepin rojekti ketjussa muistaakseni joku kuvakin niistä on.
__________________
Joop |
#11
|
||||
|
||||
![]()
kaveri puhui että olivat laittaneet maxi grippejä rekan renkaisiin,täytyy ootella ja kysellä miten pysyy bopcatissa pysyy ainaskin hyvin
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Dodiin nyt saadaan siis aikaan oikea kestotesti kun rekkaan laitetaan itellä ei jeepillä tai raktorilla saa niin paljon kilometrejä että havannoista olisi mitään iloa.
__________________
Joop |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Renkaan leikkaus | cruiseri | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 03.04.2021 14:13 |
bfg at nastoitus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.10.2007 16:01 | |
maastorenkaan nastoitus | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 08.09.2005 22:41 |
Renkaan kylkipaikkaus? | kharju | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.06.2005 20:19 |
renkaan et | Yleiset | 4 | 21.02.2004 16:19 |