Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.07.2012, 00:16
V_N V_N ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 25.07.12
Sijainti: Joensuu
Viestit: 4
Perusasetus

HJ60/61 vai PATROL


Tällästä kyselisin kun on nuo maasturit ruvennu kiehtomaan että kumpi olisi parempi vaihto ehto HJ60/61 vai sitten PATROLLI tai jokin muu? itsellä pituutta 193cm niin ei millään sj suzukilla meinaa mahtuu ajaa(kerran tullu ajettuu ja tiukkaa teki muuten hyvä peli kylläkin...)tarkotus ois jokapäivä viikolla töihin ajaa ja sitten välillä metsässä käydä ajelemassa(eli ei nyt mitään himo offaamista) onko noissa varaosien hinnoissa sitten eroja niin suuria? kannattaako ottaa turbona vai ilman? minkalaiset käyttömaksut jne.vuodessa netistä ei oikein selvää saa kun toinen kehuu toista ja toisen mielestä se on täys paska onko sillä nyt sitten väliä kumman ottaa esim.HJ60/61 vai PATROLLIN...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.07.2012, 01:11
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Eipä nuissa kummassakaan mitään erikoisia vikoja ole, HJ 61:ssä on tehokkaampi turbokone kuin patrolissa ja yleensä lukkoakselit mikä tekee siitä paremman aihion rakenteluun. pikku hommilla kuten 35"+ renkailla on jo ihan kohtuullisesti etenevä laite. Jos mahollista niin mieluummin hj61 kuin hj60 koska 60:ssä suht tehoton turboton moottori ja vain tosi harvoissa lukkoakselit. Ja toyotaan saa varaosia vaikka motonetista paitsi vetarin murroksia sieltä ei kannata ostaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.07.2012, 10:45
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Munkin äänen saa HJ61. Ei niissä kadulla taida olla suuria eroja, paitsi justiin tuo moottori. Mutta metsässä sitten 61 on ihan suhteellisen pätevä kulkupeli. Jo pelkästään Mudterrainit yksistään tekee paljon.
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.07.2012, 11:17
miilu:n Avatar
miilu miilu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.09
Sijainti: Imatra
Viestit: 107
Perusasetus

Enempi patrolilla ajelleena 3kpl niitäkin ollut. uudempi vm90 Gr patukka mukava peli ajella, tehokkaampi kuin tuo vapari sd33.Nykyisessä vm 82 patrolissa verot muistaakseni on n.365€/vuosi. ja muistelisin että huoltoautona gr:ssä oli suurinpiirtein saman verran.Sitten taas gr:ssä joka on takapenkein on noin.900€ vuosi.

Omamielipiteeni että tuossa vapari sd33 varaosahinnat kohtuulliset kun vertaa tuohon Gr:n. Riipuen tietenkin tilaileeko sit netinsyövereistä. Mutta silloin kuin ajelin Gr:llä huomasin että monet varaosat oli marmoritiskillä halvempia kuin paikallisissa varaosaliikkeissä esim.uusi syyläri marmoritiskillä 560€/varaosa liikkeessä 664€

Näitä patrolleja jos vertailee toisiinsa niin onhan tuo Gr mukavampi kaikin puoli ajella ja on kitkalukkokin.Mutta itselläni on huomattavasti halvemmaks tullu ajella noilla hengettömillä sd33:lla.Ei ole ollut noita kansi ongelmia kuten Gr:ssä tuppas olemaan aluksi.....
__________________
Suzuki sj410
WUOKSI OFFROAD (GrgR)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.07.2012, 11:25
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

(pätkä) patrol kevyempi. hj 61 tehokkaampi + lukkoakselit. tosin saahan patrolliinkin vaikka hj:n akselit tai sit paineilma lukot ja varmasti myynnissä patrol jossa jo valmiiksi lukot. itellä jälkiahtettu sd33 pätkä ja kyllä tuo nyt ihan kivasti jaksaa liikkua 35 renkailla ja välitykset on tietenkin vaihdettu ja ylläri hj:n akseleilla. tosin viellä lukottomilla. Jos meinaa töissä kulkea ja ns jahti autoksi niin ei kannata kovin rakennettua kampetta hommata koska tuppaa nuo maantie ominaisuudet häviämään rakentelun myötä jos ei kokonaan niin ainakin melkein, mutta maltillisella tuunauksella molemmista saa oivan kamppeen on vähän maku asia sitten.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.07.2012, 11:35
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Maltillisella piristyksellä saa turbo patrollistakin ihan yhtä hyvin kulkevan ku hoojiistäkin. Ja patrolliin ei ainakaa minun ole koskaa murroksia/vetareita vaihdella. Paitsi yhteen missä oli tojon akselit. Eli ääni patrollille.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.07.2012, 11:41
hunter hdj:n Avatar
hunter hdj hunter hdj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.10
Sijainti: virtasalmi
Viestit: 339
Perusasetus

Alkuperäisen HJ 60-61 tai vanhemman patrollin akselistojen alle kun katsoo niin pojot GR patrollille.

+ GR tosi vahvat akselit kierrejousilla. Ajo mukavuutta maantielle ja maastoihin ym. GR 2.8 turbo moottorilla ..?

+HJ 61 akselisto tasauspyörästö lukot -turbo moottori .

+Vanhempi patrol paljon osia myytävänä ja edullisesti.

Varmasti maku asioita jokaiselle mut jotain.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.07.2012, 11:44
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.782
Perusasetus

Patrolli jotenkin ahdas kapiini patroli.
Gr hyvät kyytit kun kierre vieterit kansivikaa vaan meinas ja hevoskopin vetämiseen korkeintaan soveltuu.
HJ 61 lukko akselit jaksaa vetää lavettia hyvin.


HJ 61 ostaisin jos noista pitäis valita uudelleen vielä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 26.07.2012, 12:08
VaraMara VaraMara ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: Turku, Suomi
Viestit: 7
Perusasetus

Minä myös annan ääneni GR patrolliille!! Ajo ominaisuudet huomattavasti paremman kuin vanhassa 160 patrollissa kuin myös hj:ssa.

Sitten tärkeämpänä pidän nykyisten polttoainehintojan vuoksi kulutusta. Vanha sd33 patrol ja hj60 ja hj61 vievät huomattavasti enemmän soppaa kuin GR paten 2.8TDi (ehkä kuutiotilavuus ja paremmin kehitelty polttoaineen suihkutus(syöttöpumppu) tekevät taikojaan) Ja itse GR:n omistajana voin taata että voimaa löytyy yskomattoman paljon noin tosta 2.8turbosta!!! Isoksi autoksi erittäin ripeä liikkumaan ja inhimillinen kulutus kun on jotain 33" renkailla 10litraa sadalla ja 12litraa pelkällä kaupunkiajolla... kun taas noi hj:t imee jotain 15 litraa ja taitaa se vanha sd33 patekin ihan kiitettävästi haukata..

ja arkikäytössä gr on mukava kun on enemmän herkkuja ja muutenkin mukavempi sisältä, ja pirun lämmin talvella!!!! kierrejousi alustalle ja akseleille 10 pistettä, ei ala murrokset ja vetarit paukkua niin kuin tojotassa. ja yllättävän pieni perän ylitys verratunaa hj:n metrin ylitykseen.

Kitkalukko takaperässä on ihan hyvä ja mulla ainaki itsellä on pitänyt hyvin, etulukkoa ei tosiaan ole mutta sehän on kuulemma amatöörejä varten. isot pojat juttelivat että hävitty pito korvataan teholla ja nopeudella.

Kansiongelmat 2.8TDi:ssä on omistajien omaa hölmöyttä!!! Tollainen alumiini turpotiisseli vaatii AINA ENNEN AJOON LÄHTÖÄ KUNNOLLISEN ESILÄMMITYKSEN JA TAAS AJON JÄLKEEN MUUTAMAN MINUUTIN JÄLKIKÄYTÖN ETTÄ LÄMMÖT TASAANTUVAT!!!!! noi kun tekee AINA niin minulla ainakaan itselläni ei ole ollut kansimurheita.

Ja yksi miinuspuolikin on: yleensä GR patessa ei ole vaihdelaatikossa voiman ulos ottoa mutta poikkeuksiakin on nähty.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 26.07.2012, 14:00
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Pitää olla kyllä säädöt perseellään jos 61:n saa viemään yli 15l /100km ilman lastia, itellä vie noi 11-13l/ 100 km 39,5 ja porttaalit, vakio hojoja tiedän, että menee alle 10l/100 km. 61; sen koneeseen kun laittaa soppelin välijäähdyttimen ja ruuvaa pumppua niin 170 hp tulee moottorista helposti vakio turbolla ja lähes vakio ahdoilla.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 26.07.2012, 17:25
_Jape_:n Avatar
_Jape_ _Jape_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 987
Perusasetus

Patrol vie..
__________________
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 26.07.2012, 17:55
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _Jape_ Näytä viesti
Patrol vie..
Hihihii kylhän se aina tojotan voittaa..
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 27.07.2012, 21:53
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Aivan sama minkä näistä ostat niin tutki kori ja runko HUOLELLA ellet halua vuotta ensin hitsata
Jos joudut talvella käynnistellä paikoista jossa ei mahdollisuutta lämmitykseen niin 61:nen on ylivoimaisesti paras käyntiinlähtijä.
Voimaa saa kaikista turbolla helposti tarpeeksi.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 27.07.2012, 22:06
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd Näytä viesti
Aivan sama minkä näistä ostat niin tutki kori ja runko HUOLELLA ellet halua vuotta ensin hitsata
Jos joudut talvella käynnistellä paikoista jossa ei mahdollisuutta lämmitykseen niin 61:nen on ylivoimaisesti paras käyntiinlähtijä.
Voimaa saa kaikista turbolla helposti tarpeeksi.
Kyl mul ainaki talvisin lähti patrolli tojotaa paremmin käyntii.. Aina joutu cruiserii hinaamaa ku oltii johonkii lähös.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 27.07.2012, 22:17
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Viestit: 722
Perusasetus

En oo ikinä ajanut hj tojotaa, mut ainakin paremmin tuntuis patukassa akselit kestävän.

Tää on kyl ehkä maailman huonoinpii kiistelyn aiheita kun patrolli on paras pitemmänpäälle

no ei kiistellä patrollimiehet on patrollimiehii ja tojotamiehet tojotamiehii...
tarttee ne tojotatkin jollain pois mettästä pois saada
(vaiks just viimeks patukka tuli tojotan perässä ja sitä edeltävällä kerralla kuramatojen sukisukin perässä)
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi)
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 27.07.2012, 23:05
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

No, Tojotan jälkeen Datsunit tuntuu lähinnä halvoilta kopioilta.
Molempia on itellä ollu, molempia on itellä edelleen.
Ja Volvoon on tällähaavaa menossa Patrollin tekniikka, kun niitä saa poiskantohintaan maailmalta. Tojotista joutuu vielä maksamaan jotain.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 27.07.2012, 23:27
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Ja patrolliin ei ainakaa minun ole koskaa murroksia/vetareita vaihdella. Paitsi yhteen missä oli tojon akselit.
Villi offtopic veikkaus: patruunan etuakselissa ei ollu ikinä lukkoa?
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 28.07.2012, 00:00
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Villi offtopic veikkaus: patruunan etuakselissa ei ollu ikinä lukkoa?
Ei ollu, ei ole eikä ainakaan vielä tule. niin hyvin tuntu menevän ilman lukkojakin että vinssataan ennemmin ne kerrat kun jumissa ollaan. On se halvempaa ku murroksen/vetarin vaihto.. Ja nopeempaa.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 28.07.2012, 12:45
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Käyttöautona oli GR patukka, ja mukavuuspuolelta sanoisin, että se kuskin penkki on säälittävän ahdas johtuen siitä, että vaihteistotunneli on niin järkyttävän korkealla, ja koko loota on muutenkin suunniteltu varmaan alun perin oikeankätiselle ohjaukselle, kun ei siellä ihan valtavasti ole jalkatilaa? Ja on se sisältä muutenkin pienempi. Ja ainetta vei jota kuinkin saman verran mun ajoilla kun HJ-61 suoraruiskutuskoneella, paitsi että GR:ssä on pienempi tankki (70 litraa?). Tykkäsin kuitenkin niistä sivusuunnassa aukeavista takaovista, ei tarvii talvella kikkailla kohmeisten pumppujen kanssa. Epäsuoraruiskutuskone = pitää hehkuttaa AINA. HJ-61:ssä lyhyt imuilman lämmittimen hehkutus -10C ja kylmemmissä lämpötiloissa, ja 4,5kW starttimoottori, rivipumpun automaattinen pakkosyöttö ja suoraruiskutus. Se vaan toimii. Ja käyntiääni on karumpi.

GR:lle kanssa pisteet tosta lämmöstä. Siinä tulee nopeesti hiki, mutta on ne koneen massat ja nestemäärätkin paljon pienemmän. Eikä sekään kone tykkää lyhyestä nurkka-ajosta talvella yhtään enempää, kuin mikään muukaan.

Patroolit taitaa olla paaaljon edullisempia hankintahinnaltaan (saa kohtuu kiiltävän ja 5-6v uudemman GR:n), hoojiit taas hinnoiltaan täysin mielivaltaisia ja niissä on 99% varmuudella jonkun omia sähkö/muita räpellyksiä, mitä saa itse parannella.

Parempi, kun käyt ite ajamassa ja vertailemassa tunnelmaa. Molemmat on paljon harrastettuja autoja, osia, tietoa ja apuja löytyy hyvin. Eikä mitään autoa kannata ostaa kiireellä tai ainakaan syvällisesti selvittämättä noita tyypillisiä vikapaikkoja. Ja riippuu, että miten tavanomainen käyttöauto siitä pitäis tulla. (Voishan tähän lisätä, että neljä litraa on enemmän kuin 2,8, mutta se on sivuseikka.)

Niin ja GR:rä oli kyllä paljon kuluneemman oloinen 500tkm ajettuna noin niin kuin teknisesti, mutta kun uusiakaan ei enään tehdä... Ja ehkä mulla oli vaan raiskatumpi yksilö, ja kaikki oli taas käyttäjän syytä.

Ja muutenkin, jos ajaa vanhalla autolla, pitää omistaa vähintään 2 autoa
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 29.07.2012, 10:00
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
No, Tojotan jälkeen Datsunit tuntuu lähinnä halvoilta kopioilta.
Molempia on itellä ollu, molempia on itellä edelleen.
Ja Volvoon on tällähaavaa menossa Patrollin tekniikka, kun niitä saa poiskantohintaan maailmalta. Tojotista joutuu vielä maksamaan jotain.
ehkä se johtuu siittä että tatsunin tekniikkaa on maailmalla niin paljon ehyttä toisin kun tojotan joutuu kiven alta kaivamaan
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 29.07.2012, 10:06
2x4WD 2x4WD ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.05.05
Sijainti: TAMPERE, Finland.
Viestit: 561
Perusasetus

Ota se kummasta löydät ensin mieleisen. Tuntuu, et parempi kuntoisen datsunin saisit halvemmalla johtunee osin lukkoakseleiden puutteesta ja niiden huonomman saatavuuden takia.
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi.
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 29.07.2012, 18:50
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

hyviä autoja molemmat.
hoijakassa voi olla vakiona mailman riskein vinssi ja tasauspyörästön lukot mutta molemmat saa myös tatsuniin eikä välttämättä enää hintaan tule isoa eroa.

patrollissa voi olla hivenen vääntävämpi moottori?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 29.07.2012, 19:46
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
hyviä autoja molemmat.
hoijakassa voi olla vakiona mailman riskein vinssi ja tasauspyörästön lukot mutta molemmat saa myös tatsuniin eikä välttämättä enää hintaan tule isoa eroa.

patrollissa voi olla hivenen vääntävämpi moottori?

nissan sd33 216nm 95hp ja sd33t 110 hp toyota 2h 255nm 106hp 12-ht 315 nm 135 hp eli ei kummassakaan vakiona mitään kovin huikeita.

Ihan sama tosiaan kumman ostat varmasti joudut sitä rakenteleen, jotta sillä maastossa etenee, mutta itse suosittelen ennemmin toyotaa, aika pitkiä pätkiä olen tolla tojotallani patrolleja venäjän maastoista suomea kohti hinannut ku ne on porsinut tollaisessa sievässä maastoajossa, ton Sami89: n autonkin konevikaisena kun autossa oli toyotan akselit niin sen entinen omistaja uskalsi sitä kengittää niin sitten hajosikin kone. Ja monia muita autoja, mutta vain yhden tojotan.

Viimeksi muokannut ugly_hj : 29.07.2012 20:13
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 29.07.2012, 20:09
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti
. Ja monia muita autoja, mutta vain yhden tojotan.

Elä ny mainosta tai kalahtaa vielä omaan nilkkaan

Niin ja kyllä minäkin 61 laittaisin, ja taidan laittaakkin kunhan saan noita väärän merkkisiä romuja hukattua pihasta
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 29.07.2012, 20:11
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heikki L Näytä viesti
Elä ny mainosta tai kalahtaa vielä omaan nilkkaan

Niin ja kyllä minäkin 61 laittaisin, ja taidan laittaakkin kunhan saan noita väärän merkkisiä romuja hukattua pihasta

Joo arastelinkin tota kirjoittaa, mutta pakko oli
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj60 vai patrol 160?? maasturimies Tekniikka & Jutustelu 29 08.01.2012 11:23
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) Juuz O/M/V Renkaat ja vanteet 3 25.07.2010 12:13
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! Karvanaama O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.12.2009 23:29
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 19:43 (GMT +2).