![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
valmet 411 alakertaOstetaan Olis tarvetta valmetin alakerrallle 411 b c tai d vikaisia saa tarjota0 5 0 0 6 6 1 2 6 6 Ostetaan Viimeksi muokannut Ht35gte : 17.05.2011 11:51 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
hep
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tokihan tiedätte, että 411 A ja B ovat 4.2 litraisia ja kuivaputki koneita? Niissä on lyhyt 114 mm iskunpituus.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#5
|
|||
|
|||
411
Tarve just 4.4l koneen osille
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
No sitten se on 411 C tai D vai onko noissa lohkoissa keskenään vielä jotakin eroa?
__________________
Jukka Viimeksi muokannut JiiPee : 30.08.2011 09:20 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos on peltipohja kone kyseessä, helman eroilla ei ole isompaa merkitystä. Lisäksi hammaspyörä ja vauhtipyörä koteloiden keskitys sokat ovat erilaisia. Uudemmassa D-mallissa jousisokka on 13mm. Vanhemmassa C-mallissa taisi olla 8 mm? Osia voi sovitella ristiin, mutta sokat täytyy saada paikoilleen. Muuten kotelot eivät keskity, ja stefat vuotavat. Koskee niin etu- kuin takapäätä. Männissä on myös eroja, niitä on C, CS, D, ja DS merkinnöillä. S-kirjain perässä tarkoittaa ahdetun mäntää, eli ylimmäisessä männänrenkaassa on valurautainen vahvikerengas. C ja D männät antavat puristussuhteeksi 17:1, ja CS/DS on 16:1 suhteella. Ja sitten vielä kaiken edellä mainitun vesittämiseksi, tehtaalla on tehty viimeiset 411 C sarjan moottorit uudemmalla 411 D-sarjan lohkolla.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 30.08.2011 17:12 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
valmettien kanssa näyttää olevan yhtä selvää sekoilua näitten sekasikiöiden kanssa kuin saabillakin
|
|
#9
|
|||
|
|||
valmet
Vieläkin sais tarjoilla hajallisetkin kiinnostaa
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Heippa!
Minulla on 411B kone, pakoventtiilit vaihtokunnossa. Alakerta on kunnossa! Ami |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan toyota 2l2 alakerta | hartokki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.04.2011 09:21 |
| Ostetaan O: 2l kampiakseli tai alakerta | Lj70 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.09.2010 10:21 |
| Ostettu Pajeron 2.5 alakerta | ker | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.10.2009 12:39 |
| O:NIssan 2,5D alakerta | terppi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 26.04.2008 09:36 |
| O: Pajeron alakerta | panzer | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.01.2007 15:05 |