![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Ulkomailta electronilla tilaaminen?Ongelma on tälläinen: Yritin tilata camskill.uk:lta renkaat tohon käyttörassiin, kaikki menee siihen asti hyvin kunnes olen tehnyt "tunnistuksen" verkkopankkitunnuksilla jonka jälkeen tilaus keskeytyy ja herjaa nimisaraketta ettei nimi olisi sama kuin kortissa. Selaimenasetuksista turva-asetukset olen laskenut minimiin ja kyllä kortti on verkkomaksu kelpoinen. Mistä neuvoja? Luottokunta, nordea?? Ja jos joku on mahdollisesti tilannut kyseisestä puljusta jotain olis kiva kuulla kokemuksia!
|
|
||||
|
||||
![]()
Viime kesänä tilasin sieltä renkaat. Maksoin luottokortilla ja tilaus sekä toimitus toimi ongelmitta.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tarkista pankista että tuo sinun kortti on todella verkkomaksukelpoinen, ja kerro tuo maksun keskeytyksen syy/ilmoitus. Syy voi olla vaikka missä, jos sinulla on esim. luottoraja liian alhaalla, tai jopa "ei kansainvälinen kortti" niin nuo virheilmoitukset voi heittää.... Itselläni torppasi ebay:n/paypal/mastercard muutaman kympin ostos, ja syynä oli no limit tms. No, ongelma selvisi soitettuani pankkiin, MAHDOLLISESTI minun korttitiedot on luvattomissa ????????????? käsissä, ja tuota tietoa pantattiin kuin suurempaa salaisuutta! -> Soita Pankkiin. (ja voimia mahdolliseen odottamiseen) ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vähän alkaa vaan niksnaksuttamaan kun on näin hyvissä ajoissa liikkeellä kesärenkaiden oston kanssa!
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ameriikasta tilaaminen | king cap | Chit-Chat | 8 | 19.03.2012 14:26 |
Camskillistä tilaaminen? | -kekkonen- | Chit-Chat | 12 | 15.11.2011 21:19 |
coolcruisers.com tilaaminen? | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.05.2008 19:38 |
saksasta tilaaminen...? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.01.2007 09:57 | |
Pikkuosien tilaaminen USA:sta | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 05.06.2003 12:24 |