![]() |
Ulkomailta electronilla tilaaminen?
Ongelma on tälläinen:
Yritin tilata camskill.uk:lta renkaat tohon käyttörassiin, kaikki menee siihen asti hyvin kunnes olen tehnyt "tunnistuksen" verkkopankkitunnuksilla jonka jälkeen tilaus keskeytyy ja herjaa nimisaraketta ettei nimi olisi sama kuin kortissa. Selaimenasetuksista turva-asetukset olen laskenut minimiin ja kyllä kortti on verkkomaksu kelpoinen. Mistä neuvoja? Luottokunta, nordea?? Ja jos joku on mahdollisesti tilannut kyseisestä puljusta jotain olis kiva kuulla kokemuksia! |
Viime kesänä tilasin sieltä renkaat. Maksoin luottokortilla ja tilaus sekä toimitus toimi ongelmitta.
|
Lainaus:
Tarkista pankista että tuo sinun kortti on todella verkkomaksukelpoinen, ja kerro tuo maksun keskeytyksen syy/ilmoitus. Syy voi olla vaikka missä, jos sinulla on esim. luottoraja liian alhaalla, tai jopa "ei kansainvälinen kortti" niin nuo virheilmoitukset voi heittää.... Itselläni torppasi ebay:n/paypal/mastercard muutaman kympin ostos, ja syynä oli no limit tms. No, ongelma selvisi soitettuani pankkiin, MAHDOLLISESTI minun korttitiedot on luvattomissa ????????????? käsissä, ja tuota tietoa pantattiin kuin suurempaa salaisuutta! -> Soita Pankkiin. (ja voimia mahdolliseen odottamiseen):eek: |
Vähän alkaa vaan niksnaksuttamaan kun on näin hyvissä ajoissa liikkeellä kesärenkaiden oston kanssa!:D jos joltain löytyy 225/45 r18v sarjaa sopivaan hintaan saa tarjota.
|
Sivu luotu: 05:35 (GMT +2). |