![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() 2l-2:n turbottaminen?onko mitään järkeä ryhtyä? kestääkö kansi tai männät riittäviä ahtoja, kun eroja on orkkisturboon jonkin verran. kampura, veivit ja männät. pumppukin pitäs ilmeisesti rustata.. Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Yhdellä tyypillä on Porvoossa moinen Hiluxissaan, 2L-T:n turbolla ja muistaakseni pumpullakin. Oli kyllä tasapainottanut kaikki osat ja viilannut kanavia yms (harrastaa myös kiihdytysautoja). Taisivat puristuksetkin olla muutettu, mutta vesicoolerilla on pumpun säätövara liki tapissaan. On kai ajellut virityksellä ongelmitta jo pari vuotta, mutta alkuperäisillä puristuksilla oli kai hajottanut kannen/tiivisteen aikoinaan, en ihan tarkkaan muista koko tarinaa.
Tuli yhtäkkiä sellainen olo että kirjoittaisin tätä toistamiseen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilun turbottaminen | LateX4 | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 11.04.2007 15:10 |