![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Tipaton?Moniko koittaa voiko olla enään ilman sitä iltakaljaa? itse olen nyt ollut reilu kakskuukautta tiukasti tipattonmalla, koska alkoi tympäseen se tissuttelu.. Aion jatkaa linjaa toistaiseksi. Rehellisesti omalla nimellä. Jari
|
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=54510
Eukko alko jotain höpistä että meinas sellasta viettää. Täytyy siis ite juua kaksinverroin, että pysyy tasapainossa jutut.
|
||||
|
||||
![]()
Yleensä jos otan sen ensimmäisen niin täytyy olla suuri varasto jatkojuomia varten. Jos ei pääse kunnolla lutraamaan niin en ota sitä ensimmäistäkään. 1-2 saunakaljasta tulee vain paha mieli.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joskus tullu oltua pitkiänkin aikoja ilman tippaakaan, mut taitaa noi väkisinpidättäytymisjutut olla vain alkoholisteille :P
Ite otan päivittäin 1-2 bisseä illallisen kaveriksi, nukahtaa paljon mukavammin. |
|
|||
|
|||
![]()
Kun ei maita niin ei maita,Kaatoryyppyjä ja varpajaisia pikkutippoja-ei o munjuttu toi tissuttelu eikä isompikaan.Tipaton tai ei jokaisen oma asia!!Oikeasti kun hyvää seuraa niinmikäettei,lauantaina Hatek Motorsportin pikkujouluissa pikkasen maistoin-hyvässä seurassa...
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko tää nyt semmoinen muoti juttu ,kuten karppaus.
![]() Jos naapurin vetää kaksin käsin viinaa, niin miksi et menisi mukaan ottamaan? Selvänä olet symppis, kännissä huippujätkä. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tammikuun ekasta päivästä klo 00:00 ollut tipattomalla, jatkui tuo tammikuu koko vuoden mittaiseksi. Eikä ole tullut suklaatakaan syötyä koko vuonna. Vaan tammikuun eka päivä loppuu, sitten jatkuu perus saunakaljat sun muut
![]() Mitähän ilman olis ens vuoden? Käteenvetoa? ![]()
|
||||
|
||||
![]()
En aatellu olla.
Mun mielestä ihmisen kuuluu juoda silloin kun janottaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Väkeviä ei tule juotua ollenkaan,mutta joku kyllä kantaa meille tyhjiä olut tölkkejä
![]()
|
|||
|
|||
![]()
tipaton on ittesä kusettamista
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja vitut olen millään tipattomalla
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei saatana nyt menee rajuks, jotai paheita pitää olla
|
|
||||
|
||||
![]()
Tätä nyt ei voi kutsua tipattomaksi kuukaudeksi eikä kahdeksi mutta tulee 17 vuotta ilman alkoholipitoisia juomia joten kai se jonnin asteinen sairaus on tämäkin
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mä oo oppinu kans ollenkaan, ei ole ollut tarvetta, ei oikein maha kestä mallasta ja eipä ole kyllä ollut koskaan rahaakaan siihen hommaan , ja kun kerran paheiden määrä on vakio niin kerrottakoon että en myöskään polta, kahvi ei pysy sisällä (eikä maustetut ruuat tahi sipali) et jotain muuta mä sit varmaan noidenki edestä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli viime viikolla tipaton tiistai. Nyt toinen saunakalja tyhjäksi, ja nukkumaan. Huomenna töihin...
|
||||
|
||||
![]()
Pahasti on vähentynyt kun jari ei käy enää viikottaisissa saunailloissa kaverina six-bägiä juomassa.
Mutta nyt emännän kanssa saunaan ja pari keppanaa mukaan.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Minä olen ollut vasta 2 vuotta täysin tipattomana enkä ole yhtään katunut kännäilyn lopettamista. Nykyään ei tee edes mieli juopotella. Ei kiinnosta maksaa muutaman tunnin huvista ja koko seuraavan päivän paskasta olosta. Kummasti on enemmän rahaa käytössä kun sitä ei tarvitse muuttaa kuseksi. Ostin tänään konjakki-sinappia. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on yleensä aina menny niin, että just tammikuu menee kaikki viikonloput ryypätessä ja sit loppuvuosi onki harvakseltaan sen mukaan, jos sattuu viikonlopulle jotain touhua.
Arkisin=työviikon aikana sit taas olen koittanu pitää "tipaton" sopimuksestani kiinni, eli ei yhtään alkoholia, jos seuraavana päivänä töitä, ei siis edes yhtä saunakaljaa, joskus kesä aikaan tosin joutunu vähä lipsuun ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitään tipattomia...
Otan silloin kun mieli tekee, joskus jopa väkeviä ![]() Mutta monta vuotta on jo määrä ollut kyllä sellanen, että illan päätteeksi lähden autolla paikalta. Ja voi puhalluttaa, viisari ei värähdä. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ja paskat, ei ole tarvetta... tulee juotua se 3 olutta per viikko niin ei syytä vähentää.
Väkeviä en ole juonnut 15 vuoteen suunnilleen.
|
||||
|
||||
![]()
Tässä huomaa sen asenteen joka itsellänikin oli vielä viimevuonna "ei tarvetta"
ja monet sanoo ettei mene paljoa, mutta silti tuntuu menevän/pakko? saada, eikö sitä ilman enään pärjää? Jos siellä saunassa ei voi käydä ilman sitä olutta niin kannattaako siellä käydä? ja onko se tosiaan viikon parashetki se kun pääset lauantai iltana kaljoittelemaan? Tästä ei kannata ottaa herneitä, kunhan kysyn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Tarviiko tälläsiä ylipäätään tänne internettiin tulla huuteleen
![]() Ite otan kun siltä tuntuu, voi mennä puolvuottakin ilman jos ei maistu. Tosin aina on viimeistään juhannuksena maistunu. Nyt saunakalja sillon tällön ja jos on kekkereitä niin sit tulee juotua ittensä sosiaaliseksi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
vain se että miten monella se kuuluu "iltatoimiin" se alkoholi. lähinnä olin utelias. ja maailma ei pelastu maijolla eikä kalijalla. eikä muullakaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Juon vain firman piikkiin, joten niin kauan ollaan tipattomalla kunnes firma tarjoaa. En edes muista milloin olisin itselleni edes ostanut jotain alkoholipitoista juomaa. Ehkä reilu 10v sitten. Mulle se on ihan sama juoko porukka vai ei. Mutta omaan piikkiin en varmasti juo. Keksin sille samalle rahalle jotain paljon järkevämpääkin tekemistä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tipaton tammikuu | FinnDRZ | Chit-Chat | 27 | 03.01.2009 00:30 |
Tipaton Tammikuu? | Kentsu | Chit-Chat | 26 | 14.01.2005 19:27 |