![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() SJ410 aurauskulmatLueskelin juttuja noista aurauskulmista ja kummasti tuntuu olevan hajontaa niissä, toisten mielestä pitää olla aurausta ja toisten mielestä haritusta. Kyseessä SJ410, vakioakselit, 15" vanteet ja niissä 31" Boggerit, jousissa 3" korotusta, ohjaustehostin, kaikki puslat uusittu, nivelet kunnossa, 2" normaalia pidemmät riiput edessä. Hieman epätieteellisesti mittasin olevan n. 2 mm haritusta, mittaus vanteen ulkokehältä. Onko suikkamiesten mielestä OK ? Pikkuisen meinaan auto vieläkin "hakee" maantieajossa, eli voisko olla liikaa haritusta.
__________________
Tumpula Racing Team |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos tuolla jousikorotuksella ei ole olkatappilinjaa korjattu niin ei varmaan saa ikinä häävejä ominaisuuksia maantielle.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainakin teoriassa harituksen vähentämisen (eli aurauksen lisäämisen) pitäisi parantaa ajettavuutta maantiellä. Mutta toisaalta isot pojat kertoo, että metsässä pitäisi olla kulmat harituksen puolella.
__________________
Tumpula Racing Team |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Voit tietysti kokeilla löysätä u-pultteja ja työntää jotain rotia jousen ja jousipedin väliin, etureunaan, ja varovaista kokeilua.
Jos auttaa niin asiallisemman kiilapalan tekoon. Täytyy tietenkin katsoa ettei pinionin nokka tipu liikaa että kardaanin kulmat riittää. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aurauskulmat | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 15.01.2012 14:46 |
Hj-60:sen aurauskulmat? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.07.2009 17:59 |
aurauskulmat, hj60 | penna | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.11.2008 22:30 |
M: SJ410 -85 | O/M/V Muut | 0 | 03.10.2004 20:04 | |
M:SJ410 Avo | Tepa | O/M/V Muut | 0 | 28.12.2003 17:18 |