![]() |
SJ410 aurauskulmat
Lueskelin juttuja noista aurauskulmista ja kummasti tuntuu olevan hajontaa niissä, toisten mielestä pitää olla aurausta ja toisten mielestä haritusta.
Kyseessä SJ410, vakioakselit, 15" vanteet ja niissä 31" Boggerit, jousissa 3" korotusta, ohjaustehostin, kaikki puslat uusittu, nivelet kunnossa, 2" normaalia pidemmät riiput edessä. Hieman epätieteellisesti mittasin olevan n. 2 mm haritusta, mittaus vanteen ulkokehältä. Onko suikkamiesten mielestä OK ? Pikkuisen meinaan auto vieläkin "hakee" maantieajossa, eli voisko olla liikaa haritusta. |
Jos tuolla jousikorotuksella ei ole olkatappilinjaa korjattu niin ei varmaan saa ikinä häävejä ominaisuuksia maantielle.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ainakin teoriassa harituksen vähentämisen (eli aurauksen lisäämisen) pitäisi parantaa ajettavuutta maantiellä. Mutta toisaalta isot pojat kertoo, että metsässä pitäisi olla kulmat harituksen puolella. |
Voit tietysti kokeilla löysätä u-pultteja ja työntää jotain rotia jousen ja jousipedin väliin, etureunaan, ja varovaista kokeilua.
Jos auttaa niin asiallisemman kiilapalan tekoon. Täytyy tietenkin katsoa ettei pinionin nokka tipu liikaa että kardaanin kulmat riittää. |
Sivu luotu: 15:09 (GMT +2). |