Voi olla että kuuluisi paremmin tonne "mitä rikoin tänään"-ketjuun, mutta kysynpä kuitenkin.
Kyseessä on äitimuorin Shittymaasturi Cr-V (-98 Aut 2.0)
Pääsiäisreissulla se pirulainen sammui vauhdista mitään varottelemati, ropelsin sitten rattivaihteita vapaalle käynnistystä varten mutta sepä lipesikin pakille asti sekunniksi 90km/h vauhdissa. Rääkäsy oli aika ruma, mutta vapaalla auto taas käynnisty ja matka jatku ilman pysähdystä, loppureissulla ei ilmennyt muita ongelmia.
Eilen sitten meinasin kesärenkaita vaihttaa ja peruuttaa auton talliin, lievään ylämäkeen. Eipä vaan Honda liikkunutkaan, ääni on kun koittais ilman kytkintä saada vaihdetta sisään, selkeesti joku ratas sutii.
Oiskos kellään mitään sivistyneitä arvauksia mikä ratas ja missäpäin laatikkoa? Oma automaattien tuntemus rajottuu öljynvaihtoon, miten noissa on pakki osuus yleensä toteutettu?
Koitan tosta kaivella jotain räjäytyskuvaa josko netin syövereistä löytyis..