![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Patrollin ostojeesiä ym naurettavia ensikertalaisen kysymyksiä autoilusta!Moro, Tarkotus ostaa ensimmäinen maasturi, joka siis mallia pätkä. pätkä malli tulossa itselle noin 30km työajoon tonne suht pohjoseen ruottin kiirunaan joten kaikki tieto kylmäkäyttäjäystävällisyydestä myös erittäin tervetullutta! Pätkä patrolli osuisi hyvin kohdalle ja muutenkin ilmeisesti parempi mettään kun pajero ja isuzuku yhteensä ja siitä vähän kysyttävää. Eli, onko heikkouksia, joita ostohetkellä kannattais kuikuilla kyseessä 3.3td tekniikanvaihto 5v vm 82? SOA on tehty, mutta etuiskarit pitäis uusia, onko mahdollisesti ilman askarteluapaskartelua jossain eri automerkissä tahi mallissa sopivia pitkiä etuiskareita tai jatkopaloja orkkiksiin bolt on? myös 33 kumien talvikäyttöökokemuksia voi tarinoida joutessaan, vaikka kiireisiä ihmisiiä olettekin...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itellä pätkä -82 3.3 vapari ja on kyllä ihan hirveä ajaa tiellä. Tosin edessä paskat lehdet ja niiden lisäks laitettu edellisen omistajan toimesta jotkut kierrejouset --> liian jäykkä keula ja kun siihen lisätään huonot iskarit..... Pitäis korjata kun jaksaa. Jos työatkan pääsee henkilöautolla niin aja sellaisella. Tai osta uudempi maasturi
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kylmänä kyllä lähtee käyntiin jos akut vaan kunnossa. Polttoaine pari kertaa jääty mut muovit keulaan niin loppu se ongelma. Ite ajoin 36 tuumaisilla renkailla talven ja pitoa ei kyllä ollut.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
nöyriä pelejähän nuo ovat käyntiin lähtemään jos vaan kunnossa on suuttimet, akut hehkut ja startti. lämpöäkin saa tuosta koneesta aika äkkiä sisällekin asti.
pätkä on kyllä todella pätkä ajaa talvella, jotain aivan järkyttävää pitkän rauhallisuuteen verrattuna, on siis ihan heti yhtäkkiä poikittain tiellä ja sitten on kabiini käsiä täynnä! peräthän noissa tuntuu se heikko lenkki olevan... ruoste yleensä se ratkaiseva "ominaisuus" on.. ei se soa nyt mitään erityisen pitkiä iskareita vaadi noin katu kunnossa koska lehdet täytyy olla lähes suorat ja iskarien täytyy vielä sisällekin päin mahtua joustamaan... |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
joo itse en ole saanut vielä yhtään murrosta tai mitään voiman siirrosta rikki. tuuria kai? 36 tsl:t ja 36 irokit.7-8 vuotta
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Pätkällä ei vedellä rauhallisia sladeja talvella vaan aina jos lähtee niin on koppi käsiä täynnä ja noin hitaalla ohjauksella on sitten hyvät mahdollisuudet päästä testaamaan nelivetoa ojasta pois tulon merkeissä
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mj kysymyksiä. | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.06.2010 10:18 |
Patrollin soa kysymyksiä | skrade | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.02.2008 14:42 |
patrollin kitkakannikka kysymyksiä!!! | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.11.2004 22:14 | |
patrollin kaiken näköisiä kysymyksiä | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 25.07.2004 15:44 |
Armeijafanaatikot ovat naurettavia pellejä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:30 |