Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Patrollin ostojeesiä ym naurettavia ensikertalaisen kysymyksiä autoilusta! (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=88399)

erikoismees 14.09.2011 16:27

Patrollin ostojeesiä ym naurettavia ensikertalaisen kysymyksiä autoilusta!
 
Moro,


Tarkotus ostaa ensimmäinen maasturi, joka siis mallia pätkä.

pätkä malli tulossa itselle noin 30km työajoon tonne suht pohjoseen ruottin kiirunaan joten kaikki tieto kylmäkäyttäjäystävällisyydestä myös erittäin tervetullutta!

Pätkä patrolli osuisi hyvin kohdalle ja muutenkin ilmeisesti parempi mettään kun pajero ja isuzuku yhteensä ja siitä vähän kysyttävää.

Eli, onko heikkouksia, joita ostohetkellä kannattais kuikuilla kyseessä 3.3td tekniikanvaihto 5v vm 82?

SOA on tehty, mutta etuiskarit pitäis uusia, onko mahdollisesti ilman askarteluapaskartelua jossain eri automerkissä tahi mallissa sopivia pitkiä etuiskareita tai jatkopaloja orkkiksiin bolt on?

myös 33 kumien talvikäyttöökokemuksia voi tarinoida joutessaan, vaikka kiireisiä ihmisiiä olettekin...

Tolu 15.09.2011 18:25

Itellä pätkä -82 3.3 vapari ja on kyllä ihan hirveä ajaa tiellä. Tosin edessä paskat lehdet ja niiden lisäks laitettu edellisen omistajan toimesta jotkut kierrejouset --> liian jäykkä keula ja kun siihen lisätään huonot iskarit..... Pitäis korjata kun jaksaa. Jos työatkan pääsee henkilöautolla niin aja sellaisella. Tai osta uudempi maasturi :D

Tolu 15.09.2011 18:29

kylmänä kyllä lähtee käyntiin jos akut vaan kunnossa. Polttoaine pari kertaa jääty mut muovit keulaan niin loppu se ongelma. Ite ajoin 36 tuumaisilla renkailla talven ja pitoa ei kyllä ollut.

mikkoimp 15.09.2011 21:58

nöyriä pelejähän nuo ovat käyntiin lähtemään jos vaan kunnossa on suuttimet, akut hehkut ja startti. lämpöäkin saa tuosta koneesta aika äkkiä sisällekin asti.
pätkä on kyllä todella pätkä ajaa talvella, jotain aivan järkyttävää pitkän rauhallisuuteen verrattuna, on siis ihan heti yhtäkkiä poikittain tiellä ja sitten on kabiini käsiä täynnä!
peräthän noissa tuntuu se heikko lenkki olevan...
ruoste yleensä se ratkaiseva "ominaisuus" on..
ei se soa nyt mitään erityisen pitkiä iskareita vaadi noin katu kunnossa koska lehdet täytyy olla lähes suorat ja iskarien täytyy vielä sisällekin päin mahtua joustamaan...

Tolu 17.09.2011 09:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mikkoimp (Viesti 799687)
nöyriä pelejähän nuo ovat käyntiin lähtemään jos vaan kunnossa on suuttimet, akut hehkut ja startti. lämpöäkin saa tuosta koneesta aika äkkiä sisällekin asti.
pätkä on kyllä todella pätkä ajaa talvella, jotain aivan järkyttävää pitkän rauhallisuuteen verrattuna, on siis ihan heti yhtäkkiä poikittain tiellä ja sitten on kabiini käsiä täynnä!
peräthän noissa tuntuu se heikko lenkki olevan...
ruoste yleensä se ratkaiseva "ominaisuus" on..
ei se soa nyt mitään erityisen pitkiä iskareita vaadi noin katu kunnossa koska lehdet täytyy olla lähes suorat ja iskarien täytyy vielä sisällekin päin mahtua joustamaan...

perät kyllä itellä kestänyt vaikka metässä saanut aika paljon kenkää.

MotorPsycho 17.09.2011 11:13

joo itse en ole saanut vielä yhtään murrosta tai mitään voiman siirrosta rikki. tuuria kai? 36 tsl:t ja 36 irokit.7-8 vuotta

patroltd 17.09.2011 21:42

Pätkällä ei vedellä rauhallisia sladeja talvella vaan aina jos lähtee niin on koppi käsiä täynnä ja noin hitaalla ohjauksella on sitten hyvät mahdollisuudet päästä testaamaan nelivetoa ojasta pois tulon merkeissä :D:D


Sivu luotu: 13:11 (GMT +2).