![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Arb sopivuus lantikkaanOliko jossain sellainen taulukko arb lukoista? Tarkoitus olis valjastaa salisburyt lukoilla, muutama putiikki tarjoaa eri lukkoja eteen. Kaiken lisäksi täyttä varmuutta ei akselin alkuperästä ole. Versioita on lehtijousilla, kierrejousilla ja forward control akseli. Kaikissa jotain pientä eroa. Rd 20 on sopiva taakse, joku tarjosi samaa myös eteen. Salisbury on kumminkin periaatteessa dana 60, jos olisi taulukko niin voisi mitata ja verrata mittoja arbbeihin. Mutta oliko jotain taulukkoa? Detroittia katsoin kanssa, mut ne ei taida toimia kuin toiseen suuntaan. Ashcroft teki vahvemman lukon arbin tilalle, mutta salisburyyn sitä ei saa. Onko muita ehdotuksia?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Dana 60?
Varmaan neuvoisivat Arbilta ku pommittas sihen suuntaan,oiskohan ollu ihan www.ARB.com.au se osote. Uteliaisuudesta kysynkin,onko Lantikan akseleilla jotain tekemistä Danan kanssa? Kuinka paksu on Rangen/lantikan vetari?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo, pitää laittaa sinne postia.
Lantikan omat akselit ei ole sukua danalle. Salisbury on dana 60 akseli jota on valmistettu(yllätys yllätys) salisburyssä dana spicer lisessillä, vahvempia akseleita kaipaaviin malleihin. Series 109", forward control, Defender 110", 130" ja muutama muu malli. Kuoret ilmeisesti aika samat, sisä osat hieman erillaisia. Lantikassa 24 booria, leveys saattaa olla eri. Vetari on tuossa tallissa lattialla, vois mittailla vaikka huomenna. Salisbury on tehnyt noita Volvon akseleitakin, 202, 303 ainakin. Pitäis löytää joku arkisto mistä näkis kaikki. ![]() Jenkeissä oli joku paja mikä laittaa dana murikan, 35 booriset vetarit ja mainostaa niitä pommin varmoina. Hintaa ainakin oli pommin verran.. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos sais mitattua lautaspyörän sijainnin suhteessa poskilaakereihin sekä poskilaakerien mitat ja vielä verrattua johonkin, niin eikös siitä selviäis? Tai kertoisko pelkästään välitys sen, mistä vehkeestä akseli on?
Ja detroit on kyllä lukossa molempiin suuntiin ja saattais sopia kaikkiin roverin salisburyihin koska tasauspyörästön kuoret pysyy ennallaan? Ja muistikuvat kertois että roverissa käytetty salisbury on dana60 kokoluokkaa, vaikkakin vetarit on ohkasemmat. Ja lukoton tasauspyörästö olis jopa vahvempi, koska on tehty neljällä pikkurattaalla vs. danan kaksi?
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En nyt ihan heti ainakaan käsitä mitä kierukoita detroitissa olis, mutta lukossa se on molempiin suuntiin. Jopa sen verran tukevasti etten välttämättä eteen laittais? (Niinkuin valmistajakin sanoo, ainakin jos on käytössä jatkuva neliveto)
__________________
Harbor Cruisers |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No tuossa TrueTrackissä ainakin on noita mato rattaita, vai mitä ne nyt onkaan.
http://www.eaton.com/EatonCom/Produc...trac/index.htm |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tuohan käsittääkseni vastaa Torsenia? Sen minkä itse käsitän Detroit Lockerina vetää aina vähintään hitaamman renkaan mukaan. Rengas voi pyöriä nopeammin kuin toinen, mutta ei voi käydä kuten torsenissa että toinen pyörä sutii ja toinen on pyörimättä.
Kunhan mutuilen. ![]() Tämä lienee se 'oikea' Detroit Locker? Viimeksi muokannut maddis : 29.06.2011 06:39 Perustelu: Linkki |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Lantikkaan varaosia | Mikki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.09.2011 09:41 |
O: 9.00-16 renkaat lantikkaan | MOGGI | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 01.05.2008 23:39 |
Lantikkaan kaarilevikeet | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.02.2006 17:15 | |
O: lantikkaan kone | O/M/V Muut | 5 | 16.01.2006 22:09 | |
O : Lantikkaan -74 kesärenkaat 15 " | O/M/V Muut | 0 | 24.03.2005 09:36 |