![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() 2l moottori lämpöonkelmaJoo elikkä tollane hiace turbotetulla 2l moottorilla Ennen pelas hienosti omalla flektillä, nyt sähköfekti auton oma lämpömittari ei ole käytössä, ja nyt käytössä erillinen mittari joka näyttää väärin Sähköflektissä 88asteinen termari. nyt flekti huutaa koko aika eli lämmöt korkeahkot, "suuntaa antava mittari" näyttää noin 100 - 110 astetta. mittari näyttää kyllä noin 10astetta liikaa. Auto rojektin takia seisonut ja nyt valmis, jäähdytysnesteetkin on vaihdettu. Joten arvon raati missä voi olla vikaa? kun ennen toiminut, luulisi tuon sahkoflektin olevan parempi kuin koneen oma? Paljonko lämmöt pitäisi olla??
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No eikös noissa oo 87 asteinen termostaattikin joten onhan se selvä että 88 asteinen flektin anturin on kokoajan vähintään hilkulla kytkeytyä jos ei peräti jatkuvasti kytkeytyneenä. Ja 88 asteisen anturin poiskytkentä lienee jossain 80-82 nurkilla ja niin alashan se ei varmaan laskekaan joten kun se kerran lähtee niin se ei sitten sammukaan.
Omassa on ja sähköflekti ja anturin astelukuja en muista mutta sekin pyöri käytännössä jatkuvasti. Sitten vaihdoin korkeampiasteisen kytkimen mutta ainoa jonka löysin oli 95 kytkeytymisasteilla ja se on kyllä liikaa. Lisäksi omassa taitaa olla se flektikin turhan pieni kun 'pakkokäytölläkin' lämmöt nousee maantiellä ja hyvin helposti myös metsässä. Jonnein 98-99 nurkille saa lämmöt ihan helposti vaikka pyörittäisi flektiä jatkuvasti. Suunnitelmissa on orkkissysteemin asennus kun sellainen nurkkiin ilmestyy.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Sähköflekti on liian tehoton,alkuperäisen viskon välittämä teho on aika iso siihen verrattuna.
Ja missä on flektin termari? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
hehe ainaki yks vika oli että flekti pyöri väärinpäin. nyt pyörii oikeinpäin ja lisätty toinen flekti syylärin etupuolelle puhaltamaan, nyt pelaa hyvin kun heittää flektit pakkosyötölle ja ajelee sillei, mutta ton termostaatin kanssa ei taho pelata kun lähtee liian myöhää puhaltaa.
auttaisko öljynjaahdytin kuinkapaljon? entäs toi väli jäähdytin? Onkos kukaan askarrellu välijäähdytintä syylärin eteen hiacessa? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan VW trp 1.9TD moottori | Jesmender | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 08.12.2010 22:50 |
Ostettu Moottori, mönkijästä,moottorikelkasta,moottori pyörästä | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Muut | 14 | 01.09.2010 14:18 |
Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 29.06.2009 19:53 |
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 30.12.2005 03:09 |
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. | hj | O/M/V Muut | 10 | 24.11.2005 22:30 |