![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Steak&blowjobOnhan kaikki palstalaiset jo huomioinut ens lauantain? Siis kansainvälinen Steak & Blowjob day.. ![]() http://hauskimmat.fi/naiset-muistatt...si-lauantaina/ Siis ei mikään huono idea.. Pihville on kyllä lauantaina päästävä. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kenen perse kestää jatkuvasti ?!?
|
||||
|
||||
![]()
Taidat olla käsittänyt suihinotto käsitteen hieman väärin? Hakemasi persettä rasittava toimitus tunnetaan termillä anaaliseksi.
![]()
www.alanmiehet.com #1 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitenniin jatkuvasti?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Lähinnä pyöri mielessä tuo pihvin syöminen.. ![]() ![]() oliskohan pitäny ilmaista asia toisin. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tästä on varmaan 10 vuotta kun oon toho juttuu törmänny intternetissä ekan kerran ja sillon se idea oli siinä että kun 14.2 on ystävänpäivä ja sillon lahjonta ja yleinen nunnunnutus ja söpöily kai menee mies -> nainen, ni kuukaus sen jälkeen on sitten päivä jollon suunta on nainen -> mies. Ja miehet ku ei kai defaulttina oo niin nunnutuksen ja söpöilyn perää ni steak & bj on sit kehitetty sopivaks ratkasuks :-)
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Enpä edes itse muista koska olisin viimeksi kunnon pihviä syönyt, puhumattakaan tuosta toisesta, jota Amerikan kielellä ko. päivänä pitäisi saada... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas, lauantaina siis pihvinpaistoa ja sitten saunasolmuun.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Meil o emännyys syöttäny pihvejä koko viikon mulle ku on raukka lauantaina päivävuorossa töissä... lohdutin kyllä että vaikka onkin töissä 6-18 välin ni siitä kerkiää vielä ihan hyvin kotio iltavuoroon... :P
![]() emmää muuten mutta kyl noi piffit vaan hyvää evästä on! Siihi vähä valkosipulikermapottua, salaattia näön vuoksi ja huurteinen kyytipojaksi ni oivoi, kiva kellahtaa sohvalle vattan viereen toipumaan... ![]() ![]()
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän tämä ole yleisempää
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Steak & BJ
Eikös rojekti-topikissakin yks sälli kehunu joku aika sitte saaneesa muijaltaan BJ:n synttärilahjaks?
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Että näin
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei tullu pihviä..ei!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hyvähän se on jos saa puolet tuotteista?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei tullut pihviä mutta piirakkaa sai.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Täälläkään ei tullut kumpaakaan, mutta oli pokassa pitämistä kun rouva osti itsellen ison satsin mustaa makkaraa ja rouskutti menemään
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No katsos kun toiset jotka ei "2":ta saaneet ajattelevat että se on pysyvää ja jatkuu, jatkuu ,jatkuuuuuu...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kaimmää olen omituinen ku mun mielestä toisen huomioiminen voi tapahtua vaikka joka päivä tai viikko tai kuukausi eikä siihen tarvita mitään erillisiä ystävän- tai bj-päiviä ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() No, kyllä mulla on kova yritys ollu muistaa tuota mun heppatyttöä vaikka miten ja aika tyytyväiseltä on vielä vaikuttanu. Eikä tuo viime lauantaikaan kyllä ohi menny mitenkään.. Hyvät pihvit syötiin ja.. Nii mukavaa oli muutenkin. Kummallakin. ![]() Pihvit kyllä paistoin itse ja laittelin uunijuurekset, mutta salaattiin en ehtiny koskemaan ennenkuin oli lautasella.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään uudet erikoislujat CrMo4340 etuakselit&murrokset & SpartanLocker Samurai&SJ413 | Kempman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 02.04.2014 20:12 |
Myydään Dana 44 & 25? & T90 & Dana 18 MYYTY | SeppoHovi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.01.2013 14:10 |
Volvo b200 & zf4hp22 & lt230 pohdiskelua | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.09.2011 19:08 |
Myydään hilux tehostin&laturi&startti | ventora | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.05.2010 14:11 |
Myydään / Vaihdetaan -93 Ford 1.8 DOHC 16V kansi&nokat&lohko Zetec-E | arpati | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 03.11.2009 12:13 |