![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Pajero automaattivaihteisto ongelmiaPajero 2,8 TDIC GLS automaatti ei vaihtaa ylös, koska se pitäisi tehdä. Se muuttuu niin kuin sen pitäisi kolmosvaihteella mutta sitten se vaihtaa neljäs vaihde joten minun on rev moottori paljon ennen se kääntyä sisään. Mikä on vialla? (Olen pahoillani, että minun suomi on erittäin huono)
|
|
||||
|
||||
![]()
Toimiiko vaihteet 1-2-3 siis normaalisti, vai lähteekö laatikko suoraan kolmosella liikkeelle?
|
|||
|
|||
![]()
1-2-3 toimii hyvin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Perusasia, onko automaattivaihteiston öljymäärä OK?
Onko itse öljy OK? Nämä tosin ei ehkä ole ongelma jos 1-2-3 vaihdot on kunnossa. Tuliko vika yhtäkkiä vai pikkuhiljaa? Onko jotain muuta muuttunut/muutettu ennenkuin ongelma alkoi esiintyä? Pajerossa isommalle vaihto tapahtuu helpommin kun vähän löysää kaasua silloin kun vaihdon pitäisi tapahtua.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vm -92 v6 bensa Pajero ongelmia... | vitara1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.01.2011 15:33 |
automaattivaihteisto ja lämmöt kuriin | Piippuparta | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.05.2010 05:25 |
Pajero vm-88 kytkin+startti ongelmia | vilhe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.05.2009 23:48 |
M: GM-Automaattivaihteisto Myyty voi poistaa | PikkuMyy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 10.01.2008 20:20 |
Automaattivaihteisto ongelma | Ipe64 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.03.2006 15:39 |