![]() |
![]() |
|
O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Grand Cherokeen vanteet+renkaatOstetaan Vanne+rengaspaketti tai erikseen vanteet ja renkaat. Koko max 31". Kuvio AT tai MT-tyyppinen. Pulttijako siis 5x4,5. Hinta satasia, mieluusti vain muutama. Jos on pakottavaa halua 33x12,5/15 BFG Mud Terraineille kuuspulttivanteilla ja runsaalla pinnalla, sellaiset voisi olla vaihtoon.040-5891684 mt.seppanen(at)gmail.com priva Ostetaan
|
|||
|
|||
![]() Vanteet+renkaat tarjolla
Tulee kohta rengaspaketti tarpeettomaksi! Eli olisi Kumhon road venture AT 235*75*15, viime elokuussa ostetut ja alkuperäiset 15*7 5*4.5 jaolla olevat cherokeen aluvanteet.
Paketista täytyis kyl saada 320+pk -No Compromise- |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Myisitkö nuo mutterit erikseen? Millä vanteilla, leveys, et, keskireikä? Hintaa? |
|
||||
|
||||
![]()
Pidetään mielessä jos ei lähempää löydy.
|
||||
|
||||
![]()
Tarjotkaas nyt lisää! Nyt riittäisi ihan vakio katukuviollinenkin sarja, kunhan on edullinen. Noita Mudeja en ainakaan vielä myy erikseen.
|
||||
|
||||
![]() Vaihtoon
Mulla olisi 15" "hunajakenno" vanteet ja niihin uutta vastaavat nastarenkaat ylimääräisenä.
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo vieläkään just niitä oikeita tullut vastaan. Tosiaan siis mielellään ihan valmis setti renkaineen ja vanteineen. Eikä tämän hintaluokan sarjoja oikein kannattais lähetellä matkahuollollakaan, eli järkevän hakumatkan päästä.
|
||||
|
||||
![]()
Kiinnostasko nuo mun Polarasta jääneet vanteet?
Ehtona on ettei niitä saa myydä kerhon ulkopuoliselle, kun ovat olleet jo kerhon jäsenillä toista kymmentä vuotta. Renkaat saat ostaa iha ite. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Yksi sarja on nyt sitten tulossa, mutta riippuen siitä että jääkö Grandi mulle vai ei, saatan ostaa toisenkin. Jos jää mulle, Pasin vanteet kiinnostaa kyllä. Ehto ei ongelma.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kuva on varmaa jostain ajalta, jolloin sodat käytiin kiviä heittelemällä
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Huuto viidet renkaat 31*10,5-15 kummit vanteet cragar jeep grand cherokee jaolla | NBRT | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 04.08.2009 21:26 |
Ostetaan Grand cherokee renkaat ja vanteet | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 17.04.2009 13:18 |
Myydään Renkaat + vanteet 255/55R16 , ollut alla Jeep grand cherokee mangnumissa. | laatua | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 06.03.2009 15:00 |
Grand cherokeen renkaat | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.11.2008 09:08 |
O: Grand Cherokeen vanteet 5x 4,5 jaolla 15" | mpa567 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 11.04.2006 20:21 |