![]() |
Grand Cherokeen vanteet+renkaat
Vanne+rengaspaketti tai erikseen vanteet ja renkaat. Koko max 31". Kuvio AT tai MT-tyyppinen. Pulttijako siis 5x4,5. Hinta satasia, mieluusti vain muutama. Jos on pakottavaa halua 33x12,5/15 BFG Mud Terraineille kuuspulttivanteilla ja runsaalla pinnalla, sellaiset voisi olla vaihtoon.
040-5891684 mt.seppanen(at)gmail.com priva |
Vanteet+renkaat tarjolla
Tulee kohta rengaspaketti tarpeettomaksi! Eli olisi Kumhon road venture AT 235*75*15, viime elokuussa ostetut ja alkuperäiset 15*7 5*4.5 jaolla olevat cherokeen aluvanteet.
Paketista täytyis kyl saada 320+pk -No Compromise- |
Lainaus:
Myisitkö nuo mutterit erikseen? Millä vanteilla, leveys, et, keskireikä? Hintaa? |
Lainaus:
|
Tarjotkaas nyt lisää! Nyt riittäisi ihan vakio katukuviollinenkin sarja, kunhan on edullinen. Noita Mudeja en ainakaan vielä myy erikseen.
|
Vaihtoon
Mulla olisi 15" "hunajakenno" vanteet ja niihin uutta vastaavat nastarenkaat ylimääräisenä.
|
Ei oo vieläkään just niitä oikeita tullut vastaan. Tosiaan siis mielellään ihan valmis setti renkaineen ja vanteineen. Eikä tämän hintaluokan sarjoja oikein kannattais lähetellä matkahuollollakaan, eli järkevän hakumatkan päästä.
|
Kiinnostasko nuo mun Polarasta jääneet vanteet?
Ehtona on ettei niitä saa myydä kerhon ulkopuoliselle, kun ovat olleet jo kerhon jäsenillä toista kymmentä vuotta. Renkaat saat ostaa iha ite. |
Lainaus:
http://static.petrisimolin.com/galle...GE0001.JPG.JPG |
Yksi sarja on nyt sitten tulossa, mutta riippuen siitä että jääkö Grandi mulle vai ei, saatan ostaa toisenkin. Jos jää mulle, Pasin vanteet kiinnostaa kyllä. Ehto ei ongelma. ;) Palataan asiaan.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 12:46 (GMT +2). |