![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Uaz murroksen hajoamisen syyt ja seurauksetEli lyhyesti.. -Kuulat karkaa murroksen sisältä pyörimään kääntöpään sekaan -Kääntöpää saa uudet mitat ja olkatapin reiät vääntyy soikeiksi -Pirun työläs korjata... Onko tähän mitään ratkaisua, käännön rajottaminen yms? Entä mikä on oikea tapa shimmata olkatapit että kääntöpää tulee samaan linjaan akselirungon kanssa? Ei aina huomaa koska ne kuulat ovat livahtaneet pois välistä, murroksen hajotessa pyörä vetää vielä normaalisti mutta kääntäessä huomaa... ![]()
__________________
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 30.01.2012 21:25 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Trooperin ohjaustehostimen korjaaminen | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 17.11.2011 11:35 |
B-moottorin lohkon korjaaminen | mikkohen | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 30.10.2008 10:02 |
Kattoverhoilun korjaaminen | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.08.2008 21:23 |
Maastomersun korjaaminen "Wanha Wihree" | MikkoVuorsola | Maasturiprojektit | 47 | 30.12.2007 23:17 |
Kyljellään korjaaminen | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.04.2004 22:59 |