Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2012, 20:37
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Uaz murroksen hajoamisen syyt ja seuraukset


Eli lyhyesti..

-Kuulat karkaa murroksen sisältä pyörimään kääntöpään sekaan
-Kääntöpää saa uudet mitat ja olkatapin reiät vääntyy soikeiksi
-Pirun työläs korjata...

Onko tähän mitään ratkaisua, käännön rajottaminen yms?
Entä mikä on oikea tapa shimmata olkatapit että kääntöpää tulee samaan linjaan akselirungon kanssa?

Ei aina huomaa koska ne kuulat ovat livahtaneet pois välistä, murroksen hajotessa pyörä vetää vielä normaalisti mutta kääntäessä huomaa...

__________________
KEHRUU-RACING

Viimeksi muokannut Punanenä : 30.01.2012 21:25
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Trooperin ohjaustehostimen korjaaminen Heguli Tekniikka & Jutustelu 28 17.11.2011 11:35
B-moottorin lohkon korjaaminen mikkohen Tekniikka & Jutustelu 27 30.10.2008 10:02
Kattoverhoilun korjaaminen Td5 Tekniikka & Jutustelu 3 10.08.2008 21:23
Maastomersun korjaaminen "Wanha Wihree" MikkoVuorsola Maasturiprojektit 47 30.12.2007 23:17
Kyljellään korjaaminen kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 11 29.04.2004 22:59


Sivu luotu: 06:50 (GMT +2).