Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.03.2010, 14:27
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Spurgut ja niiden tarinat.

Useat spurgut ovat normaalikansalaista rehellisempiä ihmisiä.
Ehkä siksi he ovat siinä kunnossa :/

Noilta kuulee välillä jänniä tarinoita..

Eräs sankari tuli bussipysäkillä juttelee.

Oli kuulemma uskossa ja hällä oli jumalan lupa juoda. Sai myös koko ajan raportteja taivaan ja helvetin välisestä sodasta. Ei olis halunnu mutta niitä kuulemma vaan tuli. Hänen mielestään mä näytin vähän aamuruskon pojalle. Erehdyin kysymään että mitäs ne on? Ja se vastasi että ne on saatanan serkkuja maan päällä ja vain hän tietää liikkeen jolla niitä voi tappaa. Olisi halukkaasti näyttänyt ja opettanut sen liikkeen mulle, mutta en mä halunnut. Toivottavasti aamuruskon poikia ei tuu vastaan...

ilmeisesti vedän jotenkin spurguja puoleen...

Kerran kalastamassa ollessa tuli joku mies paikalla fillarilla onkineen. Jutut lähti ensin pienistä liikkeelle ja loppujen lopuksi päätyen siihen, että hän oli venäjän erikoisarmeijan sotilas (vai oliko peräti kouluttaja). Myös Vietnamissa oli aikaa vietetty. Sotapuheissa alkoi miehen naama muuttumaan sen verran punaiseksi, että huumorintaju alkoi myös minulla loppua. Mies alkoi huutamaan kaikenmaailman armeija-salaliitto-robotti-jutuista ja tivasi, että olenko itse ollut koskaan sodassa. No, katsoin parhaimmaksi poistua pikkuhiljaa paikalta.

Parasta puliukoissa on niiden saamat lempinimet. Meidän kylällä on/oli mm. Rattimatti, Mopo Matti, Voe Pihteinen, Jylppy, Luuranko Räsänen, Putki Pena, Kottikärri Rami.... jne.

Totuushan on kuitenkin se, että nämä old-school partaturjakkeet tarinoineen alkavat olla uhanalainen laji. Sekakäyttäjät ovat astuneet tilalle ja ne veikot ei kykene kaupan portailla tarinoimaan

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
Vanha 01.03.2010, 14:46
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Perusasetus

juu näiltä "ranta intiaaneilta" yms. tulee joskus ihan viihdyttävää läppää,lähen kummelitasoa jos vaan on semmonen päivä ittellä että jaksaa niiden jorinoita kuunnella

PäHäMa
Vastaa lainaten
Vanha 01.03.2010, 14:56
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Perusasetus

Yleensähän ihminen on viisain humalassa... Ja juu noita laitalaisia tulee nähtyä aina silloin tällöin ja juttujakin kuulee, tiedä sitten pitäskö niille itkee vai nauraa. Lähinnä säälittää kun joillain elämä on viskautunut totaalisesti sivuraiteelle alamäkeen ja junassa ei ole jarruja.

Muistatteko sellaisen ohjelman kuin Taksi?
Siitä jos näytettäis sensuroimattomana koko setti niin voisi olla setti sekin.
Vastaa lainaten
Vanha 01.03.2010, 17:03
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Jo edesmennyt paikallinen spurgu kertoili aina juttujaan, kun pojankoltiaisina niitä kaljaa kitatesa kuuntelimme. Erään kerran tämän heebon lopetettua juttunsa, se sano mulle "susta tulee vielä jotain suurta, mä nään sen, sä oot erilainen".

Vastaa lainaten
Vanha 01.03.2010, 17:38
Suiza410:n Avatar
Suiza410 Suiza410 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Nousiainen
Thumbs down

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Jo edesmennyt paikallinen spurgu kertoili aina juttujaan, kun pojankoltiaisina niitä kaljaa kitatesa kuuntelimme. Erään kerran tämän heebon lopetettua juttunsa, se sano mulle "susta tulee vielä jotain suurta, mä nään sen, sä oot erilainen".
VAU! Ajatella! No sitten susta on pakko tulla jotain todella suurta!
Vastaa lainaten
Vanha 01.03.2010, 17:43
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Perusasetus

Onhan tuota joskus kuuneneltu tarinaa aukeavista luukuista, joista menee avaruusaluksia venäläisten salaiseen tukikohtaan. Vaan herää kysymys, kun he tietävät nämä. Niin onko heidät vain huumattu, ettei muut ihmiset uskoisi heidän paljastukisa totuudesta........
Vastaa lainaten
Vanha 01.03.2010, 19:28
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Kerran yx spuke totesi "susta olisi mun koulutuksessa tullut mahtava taistelulentäjä"

Vastaa lainaten
Vanha 01.03.2010, 20:24
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Joskus 10-vuotiaana joku spurgu bussipysäkillä näytti mulle miten naisia isketään, niin kuin hän sen sanoi. Huusi ohi kulkeville naisille jotain. Kun vaan muistais mitä...

Vastaa lainaten
Vanha 01.03.2010, 20:44
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Joskus 10-vuotiaana joku spurgu bussipysäkillä näytti mulle miten naisia isketään, niin kuin hän sen sanoi. Huusi ohi kulkeville naisille jotain. Kun vaan muistais mitä...
Koitas nyt vaan muistella ni saat säkin naisen ittelles..

PäHäMa
Vastaa lainaten
Vanha 02.03.2010, 13:54
Arvostettu jäsen

Perusasetus

tää on oikeesti pätevä ketju.. oon aina puhunu frendien kanssa aiheesta että mitä elämänohjeita ootte oppinu spurguilta.

Spuget ovat Suomen vastine pyhille miehille monissa muissa kulttuureissa. Herroja, jotka ovat ymmärtäneet henkisyyden ytimen ja sen, että maallinen keho on vain rasite, jota ei haittaa pieni etanolihuuhtelu.

Eräältä spugelta kuultua: "ei tää uus tolu oikeen.. se vanha tolu pärisee"

Viimeksi muokannut VonLeka : 02.03.2010 14:02
Vastaa lainaten
Vanha 02.03.2010, 14:19
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Perusasetus

ite opin eräältä laitapuolen kulkijalta sen, että bemarit on takavetoisia ja bussit linja-autoja eikä takavetoisia.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymyksiä etu- ja takavaloista ja niiden laillisuudesta Timo_L Tekniikka & Jutustelu 37 26.05.2010 17:57
VNT turboista ja niiden ohjauksesta? mikkoimp Tekniikka & Jutustelu 9 28.08.2009 21:35
Pohjaanlyöntikumit ja niiden korkeus / HJ SOA osilpi Tekniikka & Jutustelu 0 17.05.2009 20:46
sesonki asiaa=>talvirenkaat ja niiden säilyvyys? lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 2 09.08.2004 22:27
BJ:n vertailumoottorit ja niiden todistukset kaivaja Tekniikka & Jutustelu 16 26.05.2004 22:17

Sivu luotu: 00:30 (GMT +2).