Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.12.2009, 12:36
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lukkoperä


Terve alanmiehet, Olen uusi tälläalalla joten aattelin kysyä kokeneemmilta mielipidettä asiaan. Ostin jonkunaikaa sitte pitkän nissan patrollin tieliikenteestä poistetun tarkotus olis rakennella pikkuhiljaa ja tietenki mahdollisimman halvalla jonkinlainen metsäpeli.
Eli kysymys kuuluu, Patessa ei kitkka lukko piä takaakselissa kunnolla Eli kannattaako kitkalukko tiukata vai hitsata kemppilukko
jos kemppilukon tekkee niin vaikuttaako paljon kääntymisseen ja kestääkö vetoakselit? Ajo on enimmäkseen maastossa paitsi siirtymä matka muutama kilsa ajopaikalle on tie ajoa. Tietoa kaivattas koska ei viittis kovin monesti perää avata et tulee kerralla hyvä jos tiukattu lukko ei piäkkään tarpeeks. Minkä paksuiset simmit kannattaa laittaa kitkalukkoon jos päätyy sen tiukkaamisseen? KIITOS vastauksista jo etukätteen

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty BJ Lukkoperä NORT O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 11.06.2009 21:04
LUKKOPERÄ puikkis Chit-Chat 2 07.03.2009 19:38
Ostetaan sj-413 lukkoperä Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.09.2008 15:31
HJ 61 lukkoperä Holle Tekniikka & Jutustelu 2 23.02.2007 00:50
bj:hin lukkoperä? Tekniikka & Jutustelu 19 31.12.2005 16:19


Sivu luotu: 09:18 (GMT +2).