![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() zuzukin perätniin sitä vaan tuossa tuumin että mistä erottaa onko kyseessä sj410 vai sj413 perä. kun taitaa olla keräilyosista kasattu tuo löytö... ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
SJ410 perissä on välitys 4,1:1 ja SJ413 perissä 3.9:1.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() nitntigntighnio
Taitaa vissiin jimnynki perä olla sama ku samuraissa mut niit on muistaakseen 4.3 ja automaattivaihteisis 5.125.jäi vaan mieleen ku jossai suizan mainos brosyyreis mainittiin moista.Eukol on semmonen automaatti jimny.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() onko perää??
vetoakselien booreista erottaa? 410 perässä vähemmän? liekö minkäverran?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Takana molemmissa 26 spooriset tikut. Viimeksi muokannut LaaLaa : 16.11.2009 23:15 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Etuvetarin napalukon puoleinen boori samankokoinen molemmissa malleissa. Ainoaksi eroksi jää etuvetarissa sisemmän akselin booritus murrokseen (413 isompi) Ja sitten että olisi mahdollisimman epäselvää:410:n vetarit on tietysti voitu päivittää 413:n vetariksi vaihtamalla sisempi tikku ja murros parina isommaksi ![]() Murikan halkaisijassa kokoero,jota ei kyllä huomaa,jos ei ole erilaiset perät vierekkäin. Takavetareissa sen verran eroa että 413:ssa jarrukilpi on laakerin ja vetarin laipan välissä ja 410:ssa laakeri mahtuu tulemaan läpi jarrukilvestä.Samoin 410:ssa vetari on kiinni akseliputkessa irrallisella neliön muotoisella "backplatella" ja 413:ssa jarrukilven laipasta.Tietysti autoon on voitu laittaa 410:n takajarrut 413:n akseliputkeen,niinkuin minulla trial autossa.(helpottaa katkenneen vetarin vaihtoa metsässä) |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Murroksen puoleisessa päässä on ainakin se ero. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
On sama, mites muuten 410 vois laittaa 413 vetarit ja murrokset noin vaan.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#9
|
||||
|
||||
![]()
taka akselissa siis ero välityksiä laskemalla ja jarrukilven/ vetoakseleiden kiinnityksessä. pitäs päättä kumman lockrightin tilais... Kiitos kaikille. ja jos tulee mieleen muuta nii saa ilmoitella.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Akseliputki on kympissä pienempi halkaisijaltaan kuin isommissa.
413/samuraissa on (muistaakseni)65mm, kympissä sitten vähemmän
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan LJ:N 4.88 perät | hermanni | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 31.10.2009 17:02 |
MB G perät | M.M | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.12.2008 22:51 |
patrollin perät ?? | patikka | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.05.2007 17:11 |
Volvon perät | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.03.2007 22:23 |
M/V.hj:n vinssi zuzukin sovituksilla | Viitapiru | O/M/V Muut | 2 | 17.03.2005 20:59 |