Racingrabbit |
16.11.2009 18:49 |
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zuzukki
(Viesti 614047)
vetoakselien booreista erottaa? 410 perässä vähemmän? liekö minkäverran?
|
Tasauspyörästön puoleisessa päässä (poskirattaissa) samankokoiset boorit molemmissa malleissa
Etuvetarin napalukon puoleinen boori samankokoinen molemmissa malleissa.
Ainoaksi eroksi jää etuvetarissa sisemmän akselin booritus murrokseen (413 isompi)
Ja sitten että olisi mahdollisimman epäselvää:410:n vetarit on tietysti voitu päivittää 413:n vetariksi vaihtamalla sisempi tikku ja murros parina isommaksi :)
Murikan halkaisijassa kokoero,jota ei kyllä huomaa,jos ei ole erilaiset perät vierekkäin.
Takavetareissa sen verran eroa että 413:ssa jarrukilpi on laakerin ja vetarin laipan välissä ja 410:ssa laakeri mahtuu tulemaan läpi jarrukilvestä.Samoin 410:ssa vetari on kiinni akseliputkessa irrallisella neliön muotoisella "backplatella" ja 413:ssa jarrukilven laipasta.Tietysti autoon on voitu laittaa 410:n takajarrut 413:n akseliputkeen,niinkuin minulla trial autossa.(helpottaa katkenneen vetarin vaihtoa metsässä)
|