![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Grand voyagerin lämmötTiedän,et on vajaavetonen,mut tartteis saada kuiteskii kabiini lämpimäks. Onks noissa jonkinsortin venttiiliä lämppärin kennolle esim alipaineella. Vivustosta lähtee yksi vaijeri joka ohjaa läppää ja se toimii,ilman suuntaukset alipaineella toimii,puhallin pyörii. Lämpöö eivaan tuu Eikä viittis huvinvuoks purkaa koko kojetauluu ja todeta etei siell mitään venttiilii oo
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mistään en mitään tiedä, mutta ehdotan viallista termostaattia. Itselläni Opelissa samat oireet, ja termari se vain jumitti.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Termari uusittu,vesipumppu uusittu
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Termari vikaa noissa oli kyllä itselläkin. Onko varmasti oikein päin ja oikean lainen. Tarvike termarit ei aina toimi.
Lämpiääkö putket, sillähän sen tietää. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Putket lämpiää,kennolle menevä on lämpimämpi(kuuma)kuin pois tuleva.
Paikallaan hönkii hieman lämpöö,mut ajossa ei. Koneenlämmöt on ookoo
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
lämppärin kenno paskainen/osin tukossa.vaihto uuteen tai yrittää liottaa paskat pois ja huuhtelee "vastakarvaan".puhdistus myös päältäpäin.käytin ite jeepissä liuotinpesua jonka laitoin letkujen avulla kennoon tunniksi ja huuhdellessa tuli melkoista juttua,oli TODELLA likainen.nyt jo vähän lämpiää mutta ei kuitenkaan hikimaja.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Lämppärin kalibrointi testerillä on joskus auttanut noihin, sen sai jotenkin tehtyä nappuloillakin, mutta silloin ilmastoinnin tulee toimia virheettömästi, muuten on seurauksena loputtomasti vilkkuvat merkkivalot taulussa, jos ei viilennystesti onnistu.
Sehän on sähköisesti ohjattu lämppäri noistä pyörivistä nupeista huolimatta... |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kalibrointi/testi seuraavasti jos auto -96-00 mallia
Auto käy Puhallin täysillä Puhallus naamalle eli se nuoli vaakatasossa kuva Takalasin pesu ja pyyhintänupit 5sek pohjassa ja testi käynnistyy ja laite kalibroituu ja tekee viilennystestin itsekseen... Ja jos joku vika jää, niin valot vilkkuu pysyvästi ennenkuin korjattu |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tuo keksintö on vm-92,ja 3,3l "voima"kutosella varustettu.
Aro yhtymässä kertoiva et lämppärin kennolle eioo mitään venttiiliä vesilinjoissa,eikä mitään "nollattavaa"tietomasinaakaan. Kenno taas huuhdottu ja normi vesijohto paineella kiertää hyvin. Hönkii hieman lämpöö paikallaan käydessä,mut ajossa muuttuu kylmäksi. Voiskohan olla kenno niin tukossa,et kiertää neste vain osittain,eikä koko kennon läpi?
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Omastani -96td huuhtelin kennon muutamaan otteeseen syylarinpesuaineella, (oli aivan tukossa, vesi ei tullut läp)i tuli paremmaksi, mutta samat on oireet (Putket on kuumat mutta lämmintä ei juuri tule). Näyttää aika haasteelliselta tuo kennon vaihto. En sitten tidä olisko siihen jotakin aineita tai toimintatapoja jotka olkeesti auttais? Ajattelin kitkutella kevääseen ja sitten vaihdella kennon.
T: Juha |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Astianpesukonneen pulveria ja käyttelee jonnii aikaa eli lämpimäksi. Jos oli kakkaa niin tulloo pois.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On toi kenno lioteltu syylärin pesuaineella * 2,ja muilla myrkyillä kertaalleen eikä muutu mikskään. Kennon vaihto vaikuttaa aikas juttumoiselta,vaikk ei ookkaan kauhian kallis(motonet)119€
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Kennolta haiskahtas, mei voikku muuttu lämpimämmäks paril astianpesupulveri kuumaks ajelu-huuhteluyhdistelmällä.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki 1.0 moottorin lämmöt | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.10.2009 15:19 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |
Automaatin lämmöt? / mittareista | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 29.08.2005 08:15 |
Koneen lämmöt korkeallako? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 43 | 23.08.2003 17:21 |