![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Kertokaapa??Oliskos kellään tietoo, voiko unimog 404 osallistua autosuunnistus kilpailuihin?????? Painaa 2500kg ja on kuorma-auto. Ei millää jaksas rangee rueta vaihtaa akseleita!!!
__________________
Rangella Pääsee katolleen!! Mikkelissä koettu ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
voiko kuvaavampaa otsikkoa enää olla !
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lukutaito
Ja jos viitsis edes vähän silmäillä sääntöjä .... MAASTOHENKILÖAUTOILLE
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niimpä...lukutaidosta. Jos kokonaispaino on alle 3500kg en näe estettä että miks ei vois osallistua, tämmöisiä moggeja on vissiin olemassa jota on k-a ja kok massa alle 3500kg 4x4cup.com sieltä cuppi hemmoihin yhteyttä ja kyselemään niin saat varman vastauksen.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Rangella Pääsee katolleen!! Mikkelissä koettu ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Entäs..Lainaus:
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta, voiko suomen lainsäädännön puitteissa alle 3500 kg kok painolla oleva auto olla kuorma-auto? Mielestäni ei. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Rangella Pääsee katolleen!! Mikkelissä koettu ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Eihän se kuorma-auton määritelmä mene omapainossa, vaan jos kokonaismassa on yli 3500kg niin on (kevyt)kuorma-auto.
__________________
KYM |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tuli viesti väärään osioon... sorry
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kokonaismassa on määräävä, ja Ram 2500 tapauksessa se on 3990kg.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Edit: täällähän oli jo vastattu tähän...
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Unimog 404 omapaino 2900kg,kokonaispaino 4400kg
Linkki 404 teknisiin tietoihin: http://www.unimogfreunde.de/Technische-Daten/404S.html Lisää Moggitietoutta: http://www.unimogfreunde.de/ |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ole voimassa valmistajan ilmoittamat kokonaispainot,ehkä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Ihan varmasti on jos siihen löytyy paperitieto.
|
#16
|
|||
|
|||
![]()
Niin siis sitä meinasin että ei välttämättä ole kaikki painot käytössä.
Eli rekisteröity pienemmillä kokkonaispainoilla kun mitä valmistaja sallii.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#17
|
|||
|
|||
![]() ka/pa
Niinku esim.sprinttereis ja LT volkkareis ja ransistoreis,jos otat kaikki painot ni se on yli 3500kg siis kantavuuksineen.Mut jos otat vähemmän et kok.painojää alle 3500kg ni sitte paketti auto.Eli valinnainen homma,mut mites esim hilukseis ku -88 hiluksil saa jarrullisen kärryn kok.paino olla jotai yli kolme tonnii,mut -89 vaa 1500kg??MATTIIII??mist kahve poroist ne aken hörhöt noita ennustaa?vai kuka ne yleensä määrittelee??
|
#18
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Isot pojat kerto niitten ennustavan tee-lehdistä!!!
__________________
No en tiedä mut kokeillaan... Jos se hajoo niin vahvistetaan... ------------------------------- Toyota Land Cruiser HJ60 82 Suzuki Vitara 91 Honda CR-V 99 |
#19
|
||||
|
||||
![]()
-87 Hilux, 3050kg jarrullinen ainaki mun autossa.
|
#20
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Rangella Pääsee katolleen!! Mikkelissä koettu ![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Tuommoiset 404 (S):n painot löytyi saksalaiselta Unimog palstalta Tuo 400kg:n ero voi tulla lavan erilaisista rakenteista,polttoaineen määrästä,onko mukana varapyörä,404 Moggia löytyy myös parillakin eri akselivälillä...ym,ym |
#22
|
|||
|
|||
![]()
AKE-n hemmo jutteli puhelimessa tuossa kesällä että kokonaispainoja ei voisi KA-sta enää ruuvata alaspäin vain "pyytämällä" pienempää kantavuutta.
Syynä verokikkailun esto kuulemma. |
#23
|
|||
|
|||
![]() paku kuorma-autoksi
varmaksi en sano mutta mielestäni edellisessä työpaikassa oli saatu pakettiauto, joka kokonaismassaltaan alle 3500kg niin akelle erillisellä anomuksella oli saatu kuorma-autoksi koska auto tuli ammattiliikenteeseen... mutta varmaksi en edelleenkään kuittaa
![]() |
#24
|
|||
|
|||
![]()
hö... Saahan BU-30 Dynan rekisteröityä kuorma-autoksi tai pakettiautoks.
Meillä on semmonen. edellisellä omistajalla oli kuorma-auto rekisteröi sen uudelleen pakuksi...kantavuus putoaa niin, että kokonaismassa on 3500kg |