![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() korotus polikat.olen jossaki rakentelu topikissa nähny ku joku olitehny risukeula lava autoon keulaan korotus palat. niin mihinkähän väliin ne tehdään. pari kuvaa paikoista joihin ite ne pukkaisin. ja auto on 90 nissan kinkeri jpg.gif 20042009_001.jpg (88,5 Kt) jpg.gif 20042009_002.jpg (89,2 Kt) jpg.gif 20042009_004.jpg (77,6 Kt)
|
||||
|
||||
![]()
Vähän samaa aihepiiriä...:http://forums.offipalsta.com/showthr...p?t=58522cool:
|
|
||||
|
||||
![]()
joo tästä on vakaaja poistettu mutta suunnitemissa olis tehä ne korotus palikat niin sais sitte löysätä pikkusen tankoja nii tulis joustoja lisää.
![]()
|
|||
|
|||
![]()
alkaa mennä nivelet niin pahaan kulmaan ku alkaa oikein korotteleen tommosta risukeulaa
itellä oli kinkussa vedetty etupäässä sauvat niin tiukalle ku saa niin alko olla jo nivelet aikasessa kulmassa king cappiin ei vissiin saa vaihtaa jäykkää akselia mikäli tahtoo kilvissä pitää jos oikein olen ymmärtäny? |
|
||||
|
||||
![]()
Tuollainen kuvatus löytyi.. http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=24277 Näyttää aika hurjalle mutta ei kai siinä kauheasti ole vaihtoehtojakaan muita. Jäykkäakselimiehenä ei sen kummempia mielipiteitä sitten kehtaa julkaistakkaan...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hiluxissa vääntösauva kiinni ylätukivarressa ja nissanissa alatukivarressa joten ei onnistu.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Näinhän ne tehdään tuolla rapakon takana. Mutta jos yhdellä palikalla haluaa homman hoitaa, niin se ei onnistu kuin kierrejousen kanssa.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lj-70 korotus? | ohvipete | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 03.04.2008 14:28 |
LJ:n korotus | Suitsa-Man | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.04.2007 14:30 |
hj 60 korotus | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.03.2006 11:15 | |
FJ-55 Korotus? | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.11.2004 09:23 |
HJ-60 Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.06.2003 04:49 |