![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() hydro assistonko joku kokeillut katsastaa hydro assistillä? blazerille on tulossa hydro assist kun rahaat riittää, mut nyt mä alkan miettiä jos katsastus onnistuu sen kanssa...se tulee samalla paikalla kun ohjausiskunvaimenti mutta voi olla että mä pitäs hitsata ja vahvistaa kiinnistykset.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
kuinka sulla tulee ohjausikari kiinnii siihen raidetankoon, sitä pulta on huono vahvistella mitenkään, akselin korviahan voit hitsailla kyllä vahvemmiksi...
hydro assitissa ei pitäisi olla mitään kun siinä kuiteskin säilyy se alkuperäinen, mekaaninen yhteys pyöriin, se tunkkihan on vain lisänä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
eli raidetankoon ei saa hitsata mitään?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
jep, ohjausosia ei saa hitsailla....
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Katoppa tuo tuore keskustelu, jos siitä olisi apua: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29336
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
voi prkl! monta d60 ei oo mitään ohjausiskunvaimenti kiinnistys...mitäs jos mä hitsan kiinnistykset sinne niin hyvin että se näyttäis olla alkuperäiset kiinnistykset?
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nii siis kyllä sä akseliputkeen saat hitsaa ohjausiskarille korvakkeen, mutta siis raidetankoon tai kääntövarsiin et saa mennä hitsaileen! Raidetankoonhan on melko helppo tehdä puristuspanta, johon sitten kiinnittyy se ohjausiskarin toinen pää....tai siis sun tapauksessa ilmeisesti se hydro assistin sylkky. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
huhu, nyt mulla on taas vähän vaikea ymmärtää suomea, se sana "puristuspanta" meinaatko tämmönen klemmari? (kuva) jos meinaat semmonen, se varmasti ei kestää pitää paikalla hydro assistin sylinteri...sori nyt kun en ymmärrä 100% suomea
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Yes sir! Just tuossa klemmarissa on se idea mitä ajoin takaa, mutta toteutus tarvii olla tietysti järeempi hydro sylkylle. Eli esim. jyrsit / teetät tangon päälle sopivat kappaleet, joka puristetaan pulteilla tangon päälle, niin jo luulis kestävän. Eli jos on joku tuttu töissä jossain metalli pajassa, missä on jyrsin, niin eiköhän ne saa sulle sellaisen tehtyä. Nii ja ku hetken miettii vaikka halkaistua ainesputkea ja siihen korvakot kylkiin, niin voihan tuon itsekkin tehdä rälläkän, poran ja hitsaukoneen avulla. Jyrsimällä tulis vaan komeempi ja alkuperäisemmän näköinen ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Oisko tosta kuvasta apua.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tossa yks versio aiheesta. Tuollainen panta pysyy paljon paremmin kiinni, vaikka siinä ei ole kuin neljä (esim M10 ruuvia), johtuen pinta-alasta jonka ne puristavat kiinni raidetankoon vrt neljä U-pulttia.
Tuo on tarkoitettu iskarin kiinittämiseen akseliputkeen, sylinterin pää vaatii järeän korvakon että kestää käytössä. ![]() Ja tuossa saman firman korvallinen sylinterin kiinittämiseen Dana 60:sen kopan ruuvien alle: http://www.diy4x.com/main.htm
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 06.03.2009 12:14 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä pumppu hiluxiin kun tulee hydro assistentti | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.12.2008 12:11 |
Husqvarna Rider Hydro Katso TM 11/06!!(MYYTY) | Hujane | O/M/V Muut | 6 | 22.06.2006 11:21 |
Webasto Eberspächer Hydro ja ongelmat | BlackZ | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 29.11.2005 11:05 |