![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() C303 bensaan lyijyn korvaavaa lisäainetta?Noniin, olettekos käyttäneet minkälaista bensaa Volvoissanne? Tulevan auton myyjä suositteli laittamaan lyijyn korvaavaa lisäainetta 95 tai 98:n sekaan. Jossakin kuitenkin sanottiin, että Teboilin 98:ssa tätä ainetta olisi vakiona. Löysin vain hämäävän vähän aiempaa keskustelua aiheesta aiemmilta vuosilta (yksi threadi vuodelta -04), niin ajattelin varmistella? Myyjän mukaan ei niin väliä pistääkö 95:sta tai 98:a..
|
|
||||
|
||||
![]()
Käsittääkseni Teboilin bensassa ei ole enää suoja-ainetta. Itse käytän -74 Bemarissa lisäainetta jota kaadan tankkiin ennen tankkausta.
|
||||
|
||||
![]()
Juu, kävin hommaamassa Tebikseltä tuota lisäainetta. Ei siitä varmaan haittaakaan ole.
Nyt mietityttää onko veneestä löytynyt 95 kelvollista kun se on kesästä asti ollut kanisterissa, mutta varmaan se on ihan hyvää vanhalle kotterolle.. |
|
||||
|
||||
![]()
tankkaa 98 oct on väliä ja lisäaine tai shell vpower
|
||||
|
||||
![]()
Juu 98:a oon laittanut kun tuntuu jotenkin paremmin hönkivän. Meinaatko, että vpowerin kanssa lisäainetta ei tarvittaisi?
|
|
||||
|
||||
![]()
Uskoisin että olin lukenut jossain että kaikista pensoista on poistettu se lyyjyn korvike. En ole ihan varma jos tää pitää paikkaansa mutta jos niin se tarkoittaa että kyllä kannattaa laittaa ainakin silloin tällöin se lyyjykorvike pensan sekaan. Ja helpoin sitä saadaan sekoitettu jos laittaa se tilkka siihen tankkiin ennen kuin tankkaa. /sten
|
|
|||
|
|||
![]()
98 otc ja lisäaine,niin ainakin saat paljon varmempia käyttö kilsoja.Ilman lisäainetta venttiili saatta leikata ohjuriin kiinni ja that`s it...saattaa volvon kone toimia 95:sellaki kunhan kääntää sytkää myöhäsemmälle,kun siinä on matalat puristukset.joku väitti,että hurrit on ajannu niillä jollain bensan ja petroolin seoksella.Mulla ainaki pelas parhaiten,kun kääntelin sytkän lampun kans kohdalleen "huom!jos 24v järjestelmä älä kytke lamppua auton omiin akkuihin" putsasin ja säädin kaasarit ja vaihdon suodattimet.volvo riepu kulki 36-12,5" tsl:llä mittarin helposti tyrmään.ei ollu enää kovin hyvä ajaa,kun mittari näytti alas päin...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lyijyn hinnannousu | -Epeli | Chit-Chat | 21 | 29.02.2008 16:42 |
v: volvo c303 -78 | deadmw | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 31.07.2007 09:14 |
Turboahdin ~3-4L dieseliin tai alle 2L bensaan! | O/M/V Muut | 3 | 11.02.2005 19:17 | |
m turbokansi king cup 1,8 bensaan | jjtp | O/M/V Muut | 0 | 13.02.2004 22:20 |
Lyijyn korviketta 350-koneeseen? | Vuosimallit 1968-1982 | 3 | 21.07.2003 10:03 |