![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Polttoainetankin paikkuuTertun tankin sauma alkoi tihuutella bensat pihalle. En ole vielä katsonut miten pahasti on sauma ruvella, mutta kannattaako alkaa paikkaamaan vai miten? Selvittelin jo uutta tankkia, mutta hinta on aika suolanen.
__________________
Ei ole niin hullua ajatusta, että kun yksi sanoo sen leikillään, niin toinen on jo sitä toteuttamassa.... |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos vuotokohta ei oo ihan kokonaan pitsiä eikä vuoda saumasta, niin 1 tankki tankki paikattu paineniitillä ja pitänyt toistaiseksi n.2v. Eli vuotokohtaan poraten niitinmentävä reikä, sitte popparipihdeillä paineniitti kiinni. Tavallinen pop-niitti ei välttämättä pidä, vaikka näyttää melkein samanlaiselta.
Jos ei viitti uhrata aikaa/rahaa, niin kannattaa ainakin kokeilla. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos hinta kovinkin kova ja hitsilaitteet pysyy käsissä niin tekee itse! Saa sellaisen minkä tahtoo ja kestää. Mulla ois tiedossa yksi 740 volvon muovitankki, jos sopii (saa käydä hakemassa sen kuulemma pois, on vain tiellä)
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Hintaa on...
..noin 950€ pelkällä tankilla.
Katseltiin pikaisesti nosturilla ja näyttää sauma tihuuttelevan yhdeltä reunalta. Pystyykö näitä alkuperäisiä tankkeja hitsailemaan vai onko niissä käytetty jotenkin erikoista metallia, jota ei toinna hitsailla? Tankki näyttää muuten ihan hyvältä tuota saumaa lukuunottamatta.
__________________
Ei ole niin hullua ajatusta, että kun yksi sanoo sen leikillään, niin toinen on jo sitä toteuttamassa.... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
kemiallisella metallilla paikkaa helposti, ei tarvi hitsailla
Viimeksi muokannut HV : 03.11.2008 19:56 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Tota noin...
...tarkoititko, ettei pysty hitsailemaan vaan ainoastaan paikkaamaan kemiallisella metallilla?
Muutenhan tuo näyttää olevan peruspaskajapsitinapeltiä, kun ruostetta ottaa. Meinasin, jos tuo liitoskohta on hapristunut, niin hitsaisi/korjailisi sauman umpeen ulkoapäin ja sisäpuolelle laittaisi kemiallista metallia saumaan, jolloin polttoainen ei pääsisi tuohon hitsiin asti. Tekijän jos saisi, niin teettäisi rosterista kokonaan uuden. Tulisi ehkä halvemmaksi ja olisi kestävämpi vaihtoehto.
__________________
Ei ole niin hullua ajatusta, että kun yksi sanoo sen leikillään, niin toinen on jo sitä toteuttamassa.... Viimeksi muokannut NisteR : 03.11.2008 19:42 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan LJ:n polttoainetankin anturi | LarppaV | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 19.09.2008 17:10 |
O: hj-60 polttoainetankin ottoputki | vesku.r | O/M/V Muut | 1 | 09.10.2005 19:35 |