Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.07.2008, 17:32
Markku_66 Markku_66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 30.06.08
Sijainti: Jyväskylä
Perusasetus

Blazerin pellit...

Kuten varmaan monelle muullekkin, myös minulle ilmestyy noita projekteja, vaikka kuinka aina vannottais itelleen että "yhtään tötteröä en ota ennenkun entiset on ehjätty jne." No tässä viime talvena talliin ilmestyi sitten K5 Blatzeri. Taikka oikeastaan tämä minun auto on GMC Jimmy. No auto oli melko lohduttoman näköinen kun se talliin työnnettiin. Tutkin autoa paremmin, ja taas kerran soimasin itseäni että "kaikkia paskoja sitä pitää ihmisen harmikseen ottaa." Minulla kyllä olisi joitain kuvia siitä, mutta en osaa niitä(tyhmänä maalaisena) tänne foorumiin liitellä. Mutta kerron hiukan. Kun olin rälläköinnyt lattiat "ehjälle pellille" asti, minulta puuttui kummankin puolen lattioista yli puolet. Takalattian etuosan palkki puuttui kokonaan, ja sitätietä myös sen ympäriltä pellit. Taka kyljet oli lohduttomat. Apukuskin puolelta ulkoa pääsi sisään ilman että ovea tarvitsi avata jne. jne. Takaluukun alla oleva palkki puuttui jne. jne. Auto pysyi silti kasassa, onhan se rungollinen peli. Itse runko oli hyvä. Nyt autoa on hitsattu ja muuten peltiä vaihdettu. Suoraa peltiä on mennyt hiukan vajaa 2 arkkia, uudet etulokasuojat, uudet etu sisälokasuojat, kappaleita takareunakaaria jne. jne. Pellit rupeavat olemaan kasassa. Tänään kävin sillä koeajolla, polttoaineet tulivat ulos. Tankki oli aivan läpimätä... Onko tämä aivan normaalia että nämä Blazerit/Jimmyt ovat jo tosi suurien hitsausten tarpeessa, jollei sitä ole jo tehty? Itse olen käyttänyt millistä peltiä, ja pyrkinyt tosiaankin poistamaan kaiken "paskan". Näin ollen peltien puolesta autolle tulee varmasti usea vuosi lisää aikaa. Kunhan saan auton kokonaan kasaan ja katsastettua, se muuten tulee myyntiin. Eli jos joku haluaa hyväpeltisen(sitä se nyt on) Ameriikkalaisen, kohta se on myynnissä minulla. Tämä Jimmy on muuten 6.2 Diesel.

Vastaa lainaten
Vanha 03.07.2008, 17:46
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

ne tuppaa oleeen tehty vielä tuon malliset autot siitä pellistä, ja se vain ruostuu, sille ei voi mitään... aika lailla sitä omaankin lehmään sai osia liimailla ennekuin se oli kunnossa ja näkyyhän noita muitakin olevan.. nykyaikaisissa muoviautoissahan tuota ongelmaa että ne olis 20 vuotiaina ruostuneet ei tule olemaan...
Vastaa lainaten
Vanha 04.07.2008, 06:30
Rompe:n Avatar
Rompe Rompe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 10.09.06
Sijainti: Säkylä, Finland.
Perusasetus

Joo kyllähän toi alkaa oleen tän ikäsis peleissä aika normaalia. Harvinaisia erillistapauksia saattaa sattua joskus kohdalle, niinku mulla toi vanhempi. Pohjaa ei oo hitsattu eikä tarvi ainakaan vielä, ainoastaan toinen takahelma vaatii pienen korjauspalan. Mut sit toi toinen. Alkuperästä peltiä taitaa olla enää katossa, tulipellissä ja konepellissä. Lisäks parhaillaan vaihtamas runkoon 70cm uutta palkkia.
Vastaa lainaten
Vanha 04.07.2008, 16:46
mehtämörö:n Avatar
mehtämörö mehtämörö ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: vantaa
Perusasetus

Melkee vois luulla että olis mun vanha gmc.. kaikki samat paikat oli mädät ja mätää oli aika paljon.. Ite möin pois ku perä räjähti ja ei ollu inspiraatiota vaihtaa uusia akseleita vaikka olis ollu uudet pihassa..
Vastaa lainaten
Vanha 04.07.2008, 19:18
Aktiivijäsen

Perusasetus

Sama auto...
Vastaa lainaten
Vanha 05.07.2008, 02:08
Konkari+

Perusasetus

no se sitte selittääkin aika paljon onkos jo ajokuntonen? kuvia kehiin!!
Vastaa lainaten
Vanha 05.07.2008, 05:02
Aktiivijäsen

Perusasetus

Peltiensä puolesta on. Mää en ole nyt joutanut kuukauteen tekeen sille mitään, mutta nyt meinasin että leimaisin sen tässäkuussa. Voisinpa sanoa että tuskin tuntisit samaks autoks. Paljon on tehty ja jonkunverran viellä tehdään. Lähinnä sisustusta ja maalausta... Eipä siinä oikein enään muuta. Pitäs jo saada seuraava projekti talliin.

Viimeksi muokannut Markku_66 : 05.07.2008 05:07
Vastaa lainaten
Vanha 21.07.2008, 00:10
Konkari+

Perusasetus

No se nyt ei paljoo vaadi et ei samaks autoks tunnista Onkos tekniikka muuten pelannu? hehkut oli muistaakseni ainakin pimeenä..
Ei oo muuten enää hojokaan ajossa.. vetäsin sen kupeelleen tässä talvella
Vastaa lainaten
Vanha 17.09.2008, 22:50
-Chevy- -Chevy- ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 24.11.06
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Laitappa kuvia..Mullaki on nimittäin ollu tuo sama gmc.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Suzukin etupään pellit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.02.2008 17:47
m:blazerin akselit timmy83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 06.11.2006 06:15
o:k5 blazerin kartaani! O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2006 11:43
Blazerin napalukot Slantsix225 Tekniikka & Jutustelu 1 24.11.2005 14:56
bj:n pellit swat-pappa Tekniikka & Jutustelu 1 27.10.2005 07:13

Sivu luotu: 15:33 (GMT +2).