Markku_66 |
03.07.2008 17:32 |
Blazerin pellit...
Kuten varmaan monelle muullekkin, myös minulle ilmestyy noita projekteja, vaikka kuinka aina vannottais itelleen että "yhtään tötteröä en ota ennenkun entiset on ehjätty jne." No tässä viime talvena talliin ilmestyi sitten K5 Blatzeri. Taikka oikeastaan tämä minun auto on GMC Jimmy. No auto oli melko lohduttoman näköinen kun se talliin työnnettiin. Tutkin autoa paremmin, ja taas kerran soimasin itseäni että "kaikkia paskoja sitä pitää ihmisen harmikseen ottaa." Minulla kyllä olisi joitain kuvia siitä, mutta en osaa niitä(tyhmänä maalaisena) tänne foorumiin liitellä. Mutta kerron hiukan. Kun olin rälläköinnyt lattiat "ehjälle pellille" asti, minulta puuttui kummankin puolen lattioista yli puolet. Takalattian etuosan palkki puuttui kokonaan, ja sitätietä myös sen ympäriltä pellit. Taka kyljet oli lohduttomat. Apukuskin puolelta ulkoa pääsi sisään ilman että ovea tarvitsi avata jne. jne. Takaluukun alla oleva palkki puuttui jne. jne. Auto pysyi silti kasassa, onhan se rungollinen peli. Itse runko oli hyvä. Nyt autoa on hitsattu ja muuten peltiä vaihdettu. Suoraa peltiä on mennyt hiukan vajaa 2 arkkia, uudet etulokasuojat, uudet etu sisälokasuojat, kappaleita takareunakaaria jne. jne. Pellit rupeavat olemaan kasassa. Tänään kävin sillä koeajolla, polttoaineet tulivat ulos. Tankki oli aivan läpimätä... Onko tämä aivan normaalia että nämä Blazerit/Jimmyt ovat jo tosi suurien hitsausten tarpeessa, jollei sitä ole jo tehty? Itse olen käyttänyt millistä peltiä, ja pyrkinyt tosiaankin poistamaan kaiken "paskan". Näin ollen peltien puolesta autolle tulee varmasti usea vuosi lisää aikaa. Kunhan saan auton kokonaan kasaan ja katsastettua, se muuten tulee myyntiin. Eli jos joku haluaa hyväpeltisen(sitä se nyt on) Ameriikkalaisen, kohta se on myynnissä minulla. Tämä Jimmy on muuten 6.2 Diesel.
|