Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.01.2005, 22:27
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Rangen ohjaustehostimen korkeapaineputket?


Ensin: kiitokset tämän palstan pitäjille ja kaikille kirjoittajille. Tämä saitti on aarre!

Kävi noin jotta maastossa vanhat putkirukat alkoi ruikkimaan öljyä jokapuolelle konetilaa

Miten on, meneekö ne kokonaan uusiksi vai voiko pelkästään noita kumiosia vaihtaa kotikostein? Jos, niin minkälaista putkea sinne pitäisi tilalle laittaa? Miten kiinnittää niihin metalliosiin? Riittääkö vain parit klemmarit vai pitääkö jotain taikatemppuja keksiä?

Terv. AK

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.01.2005, 22:38
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.652
Perusasetus

Paineet tehostajan painepuolella on luokkaa 60-80 bar..klemmari liitokset on aika petollisia. Meet niitten alkuperästen letkujen ja nippojen kans hydrauliikkáliikkeeseen ja pyydät tekemään uuden samanlaisen..Ja miksi otat vanhat nipat mukaan--> jotta on helpompi löytää uusi vastaavalla kierteellä oleva nippa.
Toinen konsti on kääntyä varaosamyymälän puoleen ja hommata orginelli...
Tää oli sit tollanen yleismaailmallinen kommentti.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.01.2005, 22:56
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

rankun tehostajan pumppu puskee melkein 80bar, ei mahda klemmari pitää.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.01.2005, 23:03
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Hydrauliikkaliikkeeseen siis.

Kiitokset.

AK

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.01.2005, 07:28
Niko:n Avatar
Niko Niko ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.03
Sijainti: Nokia, Finland.
Viestit: 1.950
Perusasetus

Ja nyt kun tuli Rankun tehostimesta puhe, niin tietääkös joku lääkettä meikäkäisen laatuvaunun vikaan. Mulla on nimittäin tuo ohjaus liikkeelle lähdettäessä aivan sairaan jäykkä. Ts. tehostin lähtee mukaan vasta, kun on vähän aikaa auto käynyt ja rattia on tullut pyöriteltyä. Tämän jälkeen toimii ilman ongelmia.

Olisiko se tehostajan nesteen vaihdon paikka, vai onko jotain järeämpää remonttia odotettavissa?

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.01.2005, 16:23
BAe146 BAe146 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 20.08.03
Viestit: 566
Perusasetus

Voisko se ohjausiskari tehdä tota?
T:Jukka
RR92

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.01.2005, 20:10
Pikku_Nasu Pikku_Nasu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.04
Sijainti: Hellsinki, Finland.
Viestit: 161
Perusasetus

Taitaa hitsu olla nesteen vaihdon aika. Tosin tuo efirangen pumppu on sellanen, että se alkaa väsymään just tohon tapaan. Vaihda ensin nesteet ja sitten kun asia pahenee, niin osta uus pumppu.

Antti L
RR-73

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:rangen ohjaustehostimen pumpun "jalka" Teemu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 02.03.2012 06:32
hj:n ohjaustehostimen pumppu JV73 Tekniikka & Jutustelu 0 14.11.2007 19:11
o hj:n ohjaustehostimen punppu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 05.08.2007 15:41
Rangen ohjaustehostimen liemen vaihto Niko Tekniikka & Jutustelu 7 29.04.2005 10:35
Ohjaustehostimen pumpuista baxxter Tekniikka & Jutustelu 12 06.12.2004 12:42


Sivu luotu: 17:35 (GMT +2).