Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.08.2008, 22:54
diakka diakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

tietoa turboista?


Tietämättömänä turboista kysyisin,että olisin tossa syksyn/talven mittaan hommaamassa jotain toista ahdinta tuohon 2l-t koneeseen,niin turbo valmistajia kun on garret,kkk,toyota ym...,mitenkä nuo toisten valmistajian ahtimet istuu tuohon ct20 tilalle että joutuuko tekemään jotain välilaippa adaptereita ym.. kikkailuita että saa sopimaan paikallee,ja mimmosta ahditan sinne kannattaisi katella,tommonen 3.0 supra ahdin ois varmaanki isompi ja näyttäisi olevan tota samaa ct20 mallia eli meniskö semmonen sinne ns heittämällä?vai kannattaako katella jostain isommasta diesel vehkeestä?

http://www.powerpage.dk/tuning_turbo...oladerer2.aspx
Tommonen hyvä lista löyty missä on noita eri ahdin malleja.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.08.2008, 02:14
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.789
Perusasetus

Mee turbopajalle ja kerro huoles. Onnistuu kerralla eikä tarvii ihmetellä nettivinkkejä. Maksaa toki, mutta maksaa ne kokeilutkin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.08.2008, 08:23
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Mee turbopajalle ja kerro huoles. Onnistuu kerralla eikä tarvii ihmetellä nettivinkkejä. Maksaa toki, mutta maksaa ne kokeilutkin.
Suosittelen. Siinä on niin paljon huomoitavia asioita ja ynnä muuta, että ei kannata ite niitä miettiä jos ei oo kokemusta. Ite päädyin erääseen tunnettuun Suonenjokelaiseen firmaan kolutessani kaikki valtakunnan paikat läpi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.08.2008, 12:13
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Ct sarjan ahtimissa eli 20 ja 26 on erilainen pakosarjanlaippa eli ei mee suoraan viskaamalla.
Jos jotain ahdinta pitää suositella niin oma valinta ois Holset He221w, itsekin tekis nimittäin miel tuota koittaa VNT ahtimen jälkeen.
Toisena suositus listalla on VNT ahtimet, itsellä pellin alla Garrett GT2256V, oikein miellyttävä ajaa, vääntöpiikki tulee ehkä turhankin rajuna heti alakierroksilla johtuen itse tehdystä todella alkeellisesta siipien säätöjärjestelmästä.

HOW EVER!! Opiskelematta et tästä projektista selviä ellei turbot ole tarpeeksi tuttuja jo ennestään.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
VNT turboista ja niiden ohjauksesta? mikkoimp Tekniikka & Jutustelu 9 28.08.2009 21:35
LJ tietoa... Ticru Tekniikka & Jutustelu 8 06.02.2008 07:18
Tietoa autosta Tekniikka & Jutustelu 3 23.01.2008 22:26
Suzuki tietoa? Tekniikka & Jutustelu 3 18.01.2005 11:34
Tietoa FJ 40:stä hj61 Tekniikka & Jutustelu 2 11.10.2004 16:00


Sivu luotu: 17:54 (GMT +2).