![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Samurai ..joo mites elikkä muutama kysymys suzukista.. asennutin autoon 2" OMEn alustan 235/75/15 insan dakarit ja ohjausiskunvaimennin myös laitettiin.. .. ongelma on että ääriasennossa renkaat ottaa jousipakkaan kiinni joten katsastus mies tuskin tykkää mitäs vois asialle tehdä?? sit auto ei jaksa oikein vitosella mennä kyseisillä renkailla.. onko normaalia? vai kenties kaasari vaihtoon? sit vielä semmosta että jo 70 vauhdissa auto ei taho mennä suoraan vaan rupee sojahtelemaan..tuntuu myös olevan ohjauksessa väljää mitäs tohon ratkaisuks..?mites 4pyöräsuuntaus onko mahdollista/kannattavaa kyseiseen kotteroon.. joo eiköhän tämä riitä näin alkuun ois hyvä saada vähän muilta neuvoa ni tietäis mistä lähtis aloittaa mahdollisten vikojen etsinnän.. kiitos jo etukäteen
Viimeksi muokannut jussee : 19.09.2008 11:57 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Autosta varmaan pystyy rajottamaan renkaitten kääntymistä. Jommasta kummasta navasta löytynee rajoitin jota pystyy säätämään. Cherokeessä se oli pultti&mutteri-yhistelmä jolla sai säädettyä.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ohjaussimpukan päällä on pultti joka lukittu mutterilla sitä kirraamalla saa simpukan välyyden säädettyy
mikäli klappi on simpukassa |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kuulostaa oudolta jos ei kerran tuon kokoiset renkaat mahdu raapimatta kääntyilemään... Millaiset vanteet sulla on? Samuraihan on vielä leveämmillä akseleilla kuin SJ, ja mulla ei ainakaan ole vakiovanteilla tuon kokoiset renkaat osuneet mihinkään, ja 31/10.5 renkulatkin mahtui kääntymään levittävämmillä vanteilla ilman ongelmia.
__________________
-Pauli- |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
5 jaksaa kulkea mulla n. 85 vauhtia parhaiten, mukana kulkee kuitenkin kokoajan "romua" jonkin verran... Suoraan ei tuo ainakaan kulje hetkeäkään, vaan kokoajan joutuu "ajamaan". Ei mahdu mihinkään uriin ja montuista ottaa "kimmokkeita". Riiput on pitkät ja puuttuu kallistuksenvakaajantanko kokonaan (meni muuten leimasta läpi ilman sitä). |
#8
|
|||
|
|||
![]()
joo uudet puslat on.. eessä vakio riipukkeet takana on pidemmät ku vakiot oli niin ruosteessa.. joo sellasta vielä että miten helv....sä ton töötin saa pois ku pitäis toi ratti suoristaa..? ja onkohan perä vai laatikko menossa ku ajaa hiljaa isolla vaihteella ja painaa kaasu niin ihme huuto alakaa..? kiitoksia kaikista vastauksista pitää ruveta laittelee ku kerkiää
Viimeksi muokannut jussee : 12.09.2008 20:05 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#10
|
|||
|
|||
![]() kaasari
kuuluuko ton kaasarin läpän aueta ihan pystysuoraan kun itselläni ei aukea ihan kokonaan (n.90%auki) vai hoitaako joku alipaine hässäkkä sen sit auki kun on kuormaa??? tuntuu että puolella kaasulla menee yhtä hyvin ku talla tiskissä.. kaasari on aisan joka on varmaan jonkun kumitehtaanjohtajanpojan suunnittelema ku on muutama maili tota letkuu
![]() Viimeksi muokannut jussee : 16.09.2008 22:34 |
#11
|
|||
|
|||
![]() perä
niin ja mites kun vissiin perästä kuuluu kauhea rahina kun ajaa isolla vaihteella hiljaa ja painaa kaasua vaikka 5:lla 50km/h.. ääntä ei kuulu vaikka miten kiihdyttelis ja antais kenkää.. rahina kuuluu siis vain hiljaisessa vauhdissa isolla vaihteella vedättäessä.. mikähän on mahdollisesti menossa?
Viimeksi muokannut jussee : 20.09.2008 20:56 |
#12
|
|||
|
|||
![]()
etusivulle...
|
#13
|
|||
|
|||
![]() kaasari+perä
odotetaan vastausta..
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
joopajoooooo
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
tarkasteleppa kartaanin ristinivelet.
|
#16
|
|||
|
|||
![]()
ristinivel näytti olevan ok.. vaihde silmässä kardaania ko kokeilin pyörittää niin eipä liikkunu kun millin ehkä.. laitoin vapaalle niin sit pyöri sentin pari.. taitaa olla liikaa välystä??
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj asiaa | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.03.2008 00:12 |
Niva asiaa.... | Paajanen | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.10.2007 09:28 |
Rengaskoko asiaa. | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.11.2005 18:56 |
Uaz asiaa... | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 31.01.2005 15:42 |
Hj-60 asiaa... | Mikusban | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.01.2005 14:38 |