Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.04.2006, 16:07
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Jeep projekti alkoi "kuvia lisää"


Tervehdys kaikille. Projektihan alkaa hyvällä SUUNNITTELULLA

Olisikohan keulan jousituksessa vielä viime safari päällä

Mistä toi reikä tuohon lokasuojaan TULI ?

Vähän hiekkapuhallusta... korjausmaalaus... takajouset näyttäis olevan kunnossa

Pakollinen mainos

sisätilat kunnossa ja kaikki toimii

jälkiasennusmittareita...

Kello, flekti automaatti ja käsiasento ja työvalot

Taikanappula vinssille
No Onhan tuossa tekemistä, mutta hyvällä alulla ja mielellä POTKASTAAN projekti liikkeelle

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!

Edited by - sjeeppi on 13/05/2006 16:58:40

__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.04.2006, 20:03
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Hieno homma että muutkin ymmärtää hyvän päälle.
Ensin tehtiin Jeeppi ja muut on kopioita.
Full Size rules.
Jos tarviit jousia, niin ota yhteyttä.




AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.04.2006, 12:45
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

No hep, homma nytkähti taasen eteenpäin ja sain tilattua alustasarjan, välitykset ja lukot..... Kävin jo postilaatikolla ei ollu tullu VIELÄ

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.04.2006, 18:12
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Ensiviikolla tulee osat ja pääsee laittelemaan, kuvia tulee koko projektista samalla

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.04.2006, 12:50
lintta:n Avatar
lintta lintta ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 15.09.05
Sijainti: Nakkila, .
Viestit: 441
Perusasetus

Komeet tuuninki mittarit=)

Ei se siihen kaadu...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.05.2006, 15:04
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

No ompas aikaa jo kulunut... huomenna EHKÄ tulee osat, laitampa sit kuviakin peliin...

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!

No niin, etujouset ja iskarit tänään paikalleen

jarruletkut riittää justiinsa, no hommaan kumminkin uudet ja pidemmät





Edited by - sjeeppi on 15/05/2006 08:06:44
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.05.2006, 09:29
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Mitkä välitykset sulle tulee?
Onko noi Yukonin välitykset ne isot(>3,71), mitkä menee pieneen(<3.71) murikkaan?
Oon miettinyt joskus semmoisia myös itselleni.



AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.05.2006, 17:52
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

dana 44:seen tulee noi 4.88 välitykset

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.05.2006, 18:16
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

sehän ryhdisty hienosti.

Team rattopojat
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 15.05.2006, 17:32
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Onko sulla ne isompien välityksien "caset" murikat?



AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 16.05.2006, 10:10
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Onko sulla ne isompien välityksien "caset" murikat?



AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
Ei ole, kun ihan normaali aksulat, siis wide track. Sehän on vähän leveempi kun orkkis Jeepissä

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 16.05.2006, 10:48
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Niin, mut mä meinaan sitä, että jeepissä ei mee samalle tasauspyörästö murikalle 3,17 ja 4,88 välitykset. Niissä on eri murikka niille pienemmille välityksille ja eri murikka isommille välityksille. Yukon on ainoa välityksien valmistaja joka tekee semmoisia "isoja" välityksiä, jotka menevät pienempien välityksien murikalle (jos joku tietää virallisen nimen, niin saa kertoa)
Alkuperäinen kysymykseni oli siis että oletko tilannut semmoiset Yukonin "isot" välitykset, mitkä menevetä "pienien" välityksien murikalla?
Mulla on itselläni noita pienien välityksien murikoita useampia. Olen suunitellut tilaavani juuri semmoiset 4,88 välitykset, jotka menevät samaan murikkaan alkuperäisen 3,54:n kanssa.
Jos sulla on semmoiset, niin odotan innolla käyttökokemuksia.
Eli onko välityksiesi koodi YG D44-488 vai YG D44-488T?



AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 16.05.2006, 12:17
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin, mut mä meinaan sitä, että jeepissä ei mee samalle tasauspyörästö murikalle 3,17 ja 4,88 välitykset. Niissä on eri murikka niille pienemmille välityksille ja eri murikka isommille välityksille. Yukon on ainoa välityksien valmistaja joka tekee semmoisia "isoja" välityksiä, jotka menevät pienempien välityksien murikalle (jos joku tietää virallisen nimen, niin saa kertoa)
Alkuperäinen kysymykseni oli siis että oletko tilannut semmoiset Yukonin "isot" välitykset, mitkä menevetä "pienien" välityksien murikalla?
Mulla on itselläni noita pienien välityksien murikoita useampia. Olen suunitellut tilaavani juuri semmoiset 4,88 välitykset, jotka menevät samaan murikkaan alkuperäisen 3,54:n kanssa.
Jos sulla on semmoiset, niin odotan innolla käyttökokemuksia.
Eli onko välityksiesi koodi YG D44-488 vai YG D44-488T?



AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
Juu justiinsa, mutta mulla on alkuperäiset välitykset 4.11 ja käsittääkseni noi 4.88 menee ns. heittämällä, mutta en ole edes tullut aatelleeksi tollaista...
Toivottavasti ei tullut osatettua vääriä välityksiä ???

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 16.05.2006, 12:21
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Ilmoitan sen koodin, kun meen "tallille"

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 16.05.2006, 13:04
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mulla on itselläni noita pienien välityksien murikoita useampia. Olen suunitellut tilaavani juuri semmoiset 4,88 välitykset, jotka menevät samaan murikkaan alkuperäisen 3,54:n kanssa.
Jos sulla on semmoiset, niin odotan innolla käyttökokemuksia.
Eli onko välityksiesi koodi YG D44-488 vai YG D44-488T?
Kattos perkule. Mä kun oon aina ollu siinä luulossa että tuo 3.71 on tiuhin välitys minkä saa tähän aavikko välitys murikkaan. Aina näköjään löytyy poikkeus. Piti oikeen Yukonin katalooki käydä lukasemassa ja näin se näköjään menee. Mistäs/koskas oot Jerkku ajatellu välityksiä tilailla? Nopeella vilkasulla webistä tuon YG D44-488T välitysten hinnat vaihteli noin 100$ verran riippuen myyjästä.

Lainaus:
quote:
Juu justiinsa, mutta mulla on alkuperäiset välitykset 4.11 ja käsittääkseni noi 4.88 menee ns. heittämällä, mutta en ole edes tullut aatelleeksi tollaista...
Toivottavasti ei tullut osatettua vääriä välityksiä ???
Jos löytyy koodi YG D44-488 niin menee heittämällä. Jons taasen löytyy tuo T koodin perästä, niin ei sovi.
Mistäs sjeeppi "joululahjansa" tilas?

Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 16.05.2006, 13:19
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Ameriikan pojilta rapakon takaa

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!

Siis jos nyt oikein ymmärsin dana 44 löytyy kahta eri kokoa niinkö ? Kumma ettei siinä mainittu mitään sellaista, meinaan akseli taulukosta josta katsoin sopivia välityksiä.

Mutta ei hätää, tilasin just tohon, mun Jeeppiin sopivat välitykset, onhan se sentään vm.78 ja eikä siihen ollutkaan muuta vaihtoehtoa kuin noi mitä tilasin..... toivottavasti

Juu kysymyshän kuuluu että mistä nämä kaksi mallia erottaa, murikasta, akselista vai mistä ?

Edited by - sjeeppi on 16/05/2006 14:44:04
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 16.05.2006, 14:04
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kattos perkule. Mä kun oon aina ollu siinä luulossa että tuo 3.71 on tiuhin välitys minkä saa tähän aavikko välitys murikkaan. Aina näköjään löytyy poikkeus. Piti oikeen Yukonin katalooki käydä lukasemassa ja näin se näköjään menee. Mistäs/koskas oot Jerkku ajatellu välityksiä tilailla? Nopeella vilkasulla webistä tuon YG D44-488T välitysten hinnat vaihteli noin 100$ verran riippuen myyjästä.
Aikaisintaan ens keväänä olisi tarkoitus
Itse olen tilaillu www.performanceoffroadcenter.com sieltä tavara tulee, palvelu on hyvää ja nopeaa ja se on vielä melko edullinen.

Sitä murikkaa ei voi ulkoisesti tietää, eikä se ole vuosilukuun sidottu, se on vaan erinlainen <3,71 ja >3,71. Mutta jos sulla on ollut 4,11, niin uskon kaiken olevan OK se thik-malli on semmonen erikoisuus, että sen myyjän olisi luullut asiasta tiedottavan.



AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 16.05.2006, 16:03
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Kattos perkule. Mä kun oon aina ollu siinä luulossa että tuo 3.71 on tiuhin välitys minkä saa tähän aavikko välitys murikkaan. Aina näköjään löytyy poikkeus. Piti oikeen Yukonin katalooki käydä lukasemassa ja näin se näköjään menee. Mistäs/koskas oot Jerkku ajatellu välityksiä tilailla? Nopeella vilkasulla webistä tuon YG D44-488T välitysten hinnat vaihteli noin 100$ verran riippuen myyjästä.
Aikaisintaan ens keväänä olisi tarkoitus
Itse olen tilaillu www.performanceoffroadcenter.com sieltä tavara tulee, palvelu on hyvää ja nopeaa ja se on vielä melko edullinen.
Joo, niinpä näytti olevan kohtuu hintasta. Pistää ajatteleen.

Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 17.05.2006, 22:31
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

nih... AAmerrikan poijjaat käskee kiristämään pinionin päässä olevan mutterin kiristysarvoon 14-19 inch lbs ??????
Mitähän tuo sitten on Newtonmetreinä, kysyn vaan

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!

No niin pitäskö mennä nukkumaan jo, näkyy noitten ohjeiden lukeminenkin olevan vähän vaikeeta, kysymyshän on vastuksesta joka tarvitaan pinion akselin pyörittämiseen.

Se mutterin kiristysarvo on tuolla 55 foot lbs osapuilleen

Juu löytyhän se sivu josta näkee melkein kaiken
http://hemsidor.torget.se/users/b/bo...2_e.htm#torque
Onse kiva että joku on nähnyt vaivaa tuonkin eteen

Edited by - sjeeppi on 17/05/2006 23:59:01
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 18.05.2006, 07:12
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

TJ:n dana44 laakereiden esikiristyksen arvot on. Siis hyvin pieni momentti.
Original bearings 1 - 2,26 Nm (10 - 20 in/lbs)
New bearings 2,26 - 4,52 Nm (20 - 40 in/lbs)

Mutteri kiristetään 217 - 271 Nm (160 - 200 ft/lbs)

Dana44 on ainakin TJ:ssä shimmeillä säädettävä (ei krymppirengas).
Increasing shim pack thickness 0,025 mm will decrease torque 0,9 nm.
Decreasing shim pack thickness 0,025 mm will increase torque 0,9 nm.

Huom: Voitele laakerit peräöljyllä ennen shimmausta.

Just do it!


Edited by - jappe on 18/05/2006 09:08:50
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 18.05.2006, 07:35
Scout:n Avatar
Scout Scout ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.03
Sijainti: 66.483526,26.004767
Viestit: 645
Perusasetus

in/lbf = 0.1129848 Nm
ft/lbf = 1.35582 Nm
nm = 0.737561 ft/lbf
nm = 8.85075 in/lbf

*Out of the frying pan and into the fire*
* www.laplandtrophy.com *
* www.psory.fi *
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 20.05.2006, 19:10
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin, mut mä meinaan sitä, että jeepissä ei mee samalle tasauspyörästö murikalle 3,17 ja 4,88 välitykset. Niissä on eri murikka niille pienemmille välityksille ja eri murikka isommille välityksille. Yukon on ainoa välityksien valmistaja joka tekee semmoisia "isoja" välityksiä, jotka menevät pienempien välityksien murikalle (jos joku tietää virallisen nimen, niin saa kertoa)
Alkuperäinen kysymykseni oli siis että oletko tilannut semmoiset Yukonin "isot" välitykset, mitkä menevetä "pienien" välityksien murikalla?
Mulla on itselläni noita pienien välityksien murikoita useampia. Olen suunitellut tilaavani juuri semmoiset 4,88 välitykset, jotka menevät samaan murikkaan alkuperäisen 3,54:n kanssa.
Jos sulla on semmoiset, niin odotan innolla käyttökokemuksia.
Eli onko välityksiesi koodi YG D44-488 vai YG D44-488T?



AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
Tässäpä oikein kuva niistä eroavaisuudesta, oikeanpuoleinen on Jeepistä


Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 20.05.2006, 19:34
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Pannaampa uusia kuvia
Uusi ratas oikealla, vieressä puretusta fordin dana 44:sta, taustalla näkyy vanha ratas

Jeepin etupään pikkurattaat, tulos viime syksyltä....

Uuden rattaan asennusta paikoilleen

Lukko paikoillaan, oli muuten tosi helppo asentaa SUOSITTELEN ehdottomasti

Simmattuna ja sattu perskulen kerralla kohilleen... joskus näinkin

jäljet oli hyvät myös toiseltä puolelta

Perä paikoillaan ja kansi kiinni omaiset on nähneet jo


Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!

Edited by - sjeeppi on 22/05/2006 07:05:03
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 22.05.2006, 07:16
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Sitten vaan kokemuksia lock rightista



AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL
Coilspring conversion
WAGO-Power

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 22.05.2006, 07:22
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Ja niitähän tulee, kun päästään maastoon eka kerran. Kiva napsutus kuuluu perästä kun ajelee kurveissa, sorakolla sisempi rengas kaivaa kivasti, ihme kyllä auto ei puske. Tänään töihin noin 10km matka ja sisäänajohan suoritetaan niin että ajetaan 15-20 mailia pysäytetään auto ja annetaan perän jäähtyä kokonaan, tämä on todella tärkeää, siiten 500 mailin jälkeen vaihdetaan öljyt ja varsinainen revitys voi alkaa. Sitä ennen ei pätkääkään revittelyä. Tämä koskee noita hammasrattaita

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Jeep cj7 -84 (projekti) -KUVIA 07.03- make-lj O/M/V Ajoneuvot 8 14.03.2008 17:54
M suzuki osaa( kuvia lisää) makkero O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 07.05.2007 11:06
Warni-kuvia lisää JERKKU Linkit 1 19.10.2005 23:28
Lisää kuvia C6 vettestä??? Riku Yleiset 19 29.11.2003 10:26
Lisää kuvia netissä... Riku Yleiset 5 16.09.2003 09:17


Sivu luotu: 02:21 (GMT +2).