![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() mitsu L300 kenkkuilee jälleenmitsumiehet ja muutkin jotka perehtyneet k.o vehkeeseen kertokaaha vikaehdotuksia seuraavaan onkelmaan. 2,5L kone normaalin hehkutuksen jälkeen pärähtää käyntiin ja käy hetken normaalisti,sitten jossain niksahtaa ja rupee rynkyttää nii maan perusteellisesti,epämäärästä savua tuloo piipusta siinä yhteyvessä huomattavia määriä. -hehkut tarkastettu -suodati vaihettu -ilmavuodot tarkastettu(ei kuplan kuplaa paluupuolellakaan) tuskin ainakaan syöttöpumpussa on vikaa,kun käynti tasaantuu jonkin ajan kuluttua. viime syksynä alkoi nuo ongelmat ja nyt vaan pahenee,vaatis jo savusukelluspuvun kun tallis päräyttää tulille. *kyllä raaka voima älyn voittaa*
__________________
-pään aukomista jo vuodesta 1973- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
pittää ottaa suuttimet pois ja testata ne,toivotaan et vika löytyy sieltä.liekköhän kalliski homma vaihtaa sutin kärjet noihi japseihi??kun ei ole vielä yhteekään autoon tarvinu vaihella,raktoreihin kylläkin.
*kyllä raaka voima älyn voittaa* |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Heitämpä minäkin tähän kysymyksen ja samaisesta ajopelistä on siis kyse.
Tietääkö kukaan onko valoille jossain piilossa vielä releitä lisää ja onko siinä kuskin ovipielessä muka kaikki ajoneuvon tarvimat sulakkeet 9 kpl. Kuskin jalkotilasta löytyy siis 2 kpl, toinen todistettavasti parkeille, toinen ilmeisesti pitkien rele. Sitten vänkärin jalkotilasta löytyy yksi joka on diagnosoitu ajovalojen releeksi, johon tulee virta paksua punaista pitkin silloin kun virta käännetään päälle ja ohjaus ohutta mustaa pitkin (ohjaus on siis maapuolella), sekä lähtee 2 ohutta vihreää johtoa joihin toiseen tulee maa ja kun rele lyö kiinni toista pitkin se poistuu. Ne vihreät johdot on niin ohuet ettei niillä voi muuta kuin relettä ohjata korkeintaan, eli siis onko jossain vielä rele mistä menee sitte virta lampuille. Ja mielenkiintoiseksihan asian tosiaan tekee että ohjaus tapahtuu maata katkomalla. Kyktentäkaaviokin saattais auttaa jos jollain tiedossa löytyykö netin syövereistä. Paikallinen muka "merkkihuolto" ei ollut tiennyt asiasta mitää, kuten ei mistään muustakaan asiasta kyseisessä härvelissä nole vielä tiennyt. Vinkeistä kiittäen jo etukäteen ps. Lainaus:
-------------------------------------------------- Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa. Tästä ei HEVILLÄ selvitä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitsu l300 takapyöränlaakerin kiristys. | neheman | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.01.2008 19:46 |
O:mitsu L300 vaihdelaatikko | neheman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.12.2007 13:15 |
Jälleen kerran bj:n soa:sta | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 03.02.2007 21:06 | |
Jälleen Isuzu Sports cab | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.04.2006 21:21 | |
anonyymiteetti jälleen | Cental73 | Chit-Chat | 11 | 22.10.2005 11:31 |