![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() HJ61vs. Insinööri vs. 33x12.5-15 kumekset!!!Kävin tänään kyselemässä kahdelta eri konttorilta 33.sia otteeseen!! Nyt otteessa 32x11.5-15 tai 10R15 niin nää vaan väitti kovasti et eisaa 33 alle! Toisessa konttorissa meni 3mm yli toleranssin ja toisessa 2mm.. Niin paikka oli hämeenlinna ja et miten sais ne kumit leimattua?? Mitä minäkin niitä kirjoja luin niin sain vahvasti sen käsityksen,että se 32x11.5-15 on maksimi vaikka vertailu renkaana olis 10R15?? Isuzu/Bj 40/Hj-61
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: 31x10.5 15" kumekset VOI POISTAA | Säätäjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 22.05.2007 18:25 |
O: 31/10.5* 15 allterrain kumekset | pjtk | O/M/V Muut | 0 | 31.10.2005 09:03 |
Insinööri on insinööri | Santeri | Jokes | 0 | 24.01.2005 16:17 |
apuva termien selitykseen (ei insinööri).... | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.02.2004 21:24 |
insinööri taivaan portilla | tuska | Jokes | 0 | 19.06.2002 11:35 |