![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Kuseva japeroEikö mennytkin vesipumppu, kun vedet valuu pumpun kohdalta, moottorin keulalta pienenä purona maahan. Särkiköhän muuta tuo keittäminen. Kansi ei liene kaikkein kovimpia ole.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos on kone Pajerosta keittänyt niin aivan varmasti on kansi mennyt halki. Puhun erittäin vahvalla kokemuksella. "Itseltä mennyt Pajerosta jo 8 kantta".
|
|
||||
|
||||
![]()
Dodii, en siis olekkaan yssin tässä pajeromaailmassa.. Minun ritarini menee huomenna pajalle samaisesta syystä.. Eli kansi halki ja pumppu sulanut.. ei se ole kuin pualtoistatonnii ja rapiat päälle.. Mutta kuulemani mukaan, niitä menee siihen tahtiin rikki, että kansien hinnat tullut alaspäin.. joten se 50:s on sit jo varmaa ilmanen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla olis myydä 2,3td pajeron ehjä kansi. 350 euroa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja kun nainen taas täällä päässä, nii käykä 2,3 kansi 2,8... hmm.. kun ei tiedä, ni ei tiedä
|
|
|||
|
|||
![]()
Jaa sullon 2,8. Juu eihän se siihen käy.
|
|
||||
|
||||
![]()
juu ja toooosi piiitkä!
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ei ole mitään kansi ongelmia, olen 2v. ajanut pajerolla ja on keittänyt mutta kansi edelleen ehjä ja vesi pumppukin mennyt...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitä sille pumpulle kävi. Kun mulle ei nyt lämppärimittarikaan toimi, se jämähtää puoleenväliin.. Kun ei siellä sillä anturalla ole mitään mitattavaa kun syylari tyhjä.. Mä olen lukenut tota manuaalia koko päivän silmät ristissä (pitäsköhän oikasta ne)..
Eikö jumaleison sentää voida naisille tehdä yhtää yksoikosempaa ohjekirjaa.. Mä ymmärrän kyllä että noita kuvii on siellä miehiä varten.. Ei hyvää päivää!! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toiseksi, -90 pajeroa ei ole koskaan saanut 2,8 td-koneella, ei ikinä ja siitä syystä että tuo 2,8 tuli pajeroon vasta -94 ja koppa on kanttilamppuinen V40 eikä pyöreälamppuinen. Kolmanneksi, jos -90 pajeron remppa maksaa 1,5Ke niin melkein harkitse vakavasti että ostat jostain toisen vaikka verovelkaisen pajen ja nakkaat siitä koneen vanhan pajen keulalle. 1,5KE on paljon rahaa laittaa kiinni -90 pajeen.... vaikka se kuinka olisi mitsu. |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla pumppu meni jumiin ja nesteen pihalle, olin onneksi hallin pihalla. mut mettäs puhkonu syylärin ja ajunut kotiin lämmöt tapissaan ja ei mitään koneelle tapahdu kai mulla on vaan hyvää tuurii...
|
|
||||
|
||||
![]()
Ekat lirut tuli sunnuntaina karkkilan ABC:lle.. Kun olin sammuttanut auton, niin purona tuli.
Lämmöt oli puolessa välissä ja sydän kurkussa ajoin himaan.. maanantaina täytin syylarin, ajoin 20 kilsaa ja taas pihalle.. ja oli sitten totaalisen tyhjä, varasäiliössä oli alle puolet, vaikka senkin olin täyttänyt. Lämmöthän ei noussu sen enempää.. mut ei o kiva ajaa, kun pelkää että rikkoo vielä jotain enempi.. mutta perjantaina pitäs tulla Ritarin kotiin ja sitä juhlitaan! |
|
||||
|
||||
![]()
Jos kysees on oranssi paje otan osaa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Anteeks maalaisuuteni.. en ole vielä kerennyt tossa manuaalissa niin pitkälle..
Juu, sehän se ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kuseva tankki mersussa. | juksa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.05.2006 08:23 |