![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() landrover 110stw kuorma-autoksi...onko kellään tietoa saako 110stw landroveria katsastettua kuorma-autoksi? eikös siinä silloin olisi pieni dieselvero ja jos tuo ulkomailta ei menisi niin hirveitä veroja? olenko väärässä...? ainakin suburbaneita näkyy palon kuorkkureiksi katsastettuna..... miksi ei lantikkaa..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
110 STW:tä voi olla hankala saada kuorma-autoksi, mutta 110 tai 130 HCPU voisi olla helpompi?
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Huhupuheen mukaan 110 HCPU/130 menisi rekisteriin kuorma-autona.
T, Antti |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tehtaan ilmoittamat painot eivät riitä kuorma-autoksi. Tietääkseni yksi 130 on vahingossa mennyt kilpiin kuorma-autona.
Painon pitäisi olla yli 3500 kiloa, että menee kuorma-autoksi. Vain maine kulkee edellä... |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sitä juuri tarkoitin. Ei mikään Land Rover paina 3500kg tyhjänä!!!
130 Defen suurin sallittu kokonaispaino on 3500kg. Tuo mikä on laitettu kilpiin kuorma-autona niin kokonais paino on lipsahtanut 3505kg. Tuo ei siis ole tehtaan ilmoittama paino. Vain maine kulkee edellä... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Estääkö mikään 130:n tyyppikatsastamisen kuorma-autoksi kokonaismassalla 3505 kg?
T, Antti |
#8
|
||||
|
||||
![]()
erikoisilla korirakenteilla ja varusteilla voisi saada lisää, mutta nykyään noitten tehtaitten arvot määrää liikaa.
FC-mallit ja 109 one-ton taitavat olla ainoat jotka on saanut kuorma-autoksi? S2B 109 FC:n suurin sallittu kokonaismassa bensiinimoottorilla olisi aikoinaan ollut 3770kg ja dieselin 3843kg (ohjekirjan arvot). Toisaalta ns "opintomatkalla" ihmetelty vuoden 68 fc-paloauto oli 3400kg kokonaismassalla, kun oma on 3600kg. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
#9
|
||||
|
||||
![]()
AKE hyväksyy vain tehtaan sallimat suurimmat painot. Tämä on syy miksi näin ei voi tehdä.
Vain maine kulkee edellä... |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Onhan noita tehty Australiassakin:
Land Rover Perentie, 2-akselisen kokonaismassa 3600 kg. ![]() Ja kolmiakselisena 4840 kg. ![]() Lisää: http://www.csse.monash.edu.au/~lloyd...over/Perentie/ T, Antti |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Defender kuorma-autoksi | hemi8 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.07.2007 13:25 |
1500 Suburban kuorma-autoksi? | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.06.2006 18:58 | |
m: landrover 110 rättikatto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 13.03.2006 08:00 | |
M: landrover 2A 1961 SWB 2.25b | O/M/V Muut | 0 | 11.11.2005 11:23 | |
0-autoksi Pälkäneelle? | offroadjouni | Tapahtumat | 10 | 02.07.2004 20:32 |