![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Isuzun jarjujen säätö??Kyllä on mystinen säätö troopperin taka satuloissa. Seisontajarrua ei saa millään pitämää? Minkälainen systeemi on sellä pikku kuusikoloruuvin alla? mitä se säätö liikuttaa, tuntuu että ei tapahdu mitään kun sitä väätää. Vai onko ruuvi "korkannut"
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Se troopperin takajarru on seuraava:Eli kun ensin avaat "korkin" eli oliko 14mm avaimella,tulee esiin se kuusiokoloavaimen paikka,siihen sopiva ja pyörität myötäpäivään niinpitkään kuin tarraa kiinni,siitä ihan pikkasen takasin ettei jää laahaamaan.Jos se ei tunnu ottavan mihinkään kiinni,luultavasti sisempi pala on lopussa tai se linkkusysteemi ruostunut.
Nimimerkillä 3 trooperin jarrut parsinut,ihan simppeli homma vaan ei aina tahdo onnistua kuin hirveen *****kanssa.. Bandwagen BV 206,siviilissä Mitsubishi Montero. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Niin ja elä missään nimessä mene vaijeria säätämään yhtään ettei se pääse palautumaan ihan taka-asentoon,jos ei pääse niin se jarru ei toimi eikä hulkinkaan voimilla jaksa vetää eikä pitämään saa.
Se tsydeemi siellä satulan sisällä pyörittää mäntää/jarrupalaa kiinni levyihin,harvassa tuon ikäisessä autossa on jäljellä pelkkä manuaalisäätö. Leasing kalustona ruotsin armeijan ylijäämää. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Juu, kiitos vastauksista, jarrut löytyi. simppeli juttu.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
isuzun jarrutehostin | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2008 14:05 | |
isuzun runkonumero | Eetwartti | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.01.2007 19:04 |
isuzun pumppu... | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.10.2006 14:50 | |
O: ISUZUN JARRUSATULAT | offipete | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.07.2006 10:42 |
O:Isuzun penkki | Setä | O/M/V Muut | 2 | 13.01.2005 14:20 |