Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.05.2006, 15:13
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

Patrollin alakerta. Käypi


Tietääkö kukkaan onko patrollin 3.3 diisselikonneisa sama alakerta jos unohettaan männät pois. Itellä meni eilen kampiakseli poikki sd33t konneesta ja pitäs rueta kahteleen alakertaa ja samalla vaihetaan garretin 2556v ropeli reikään. Tuo 2056v garretti jää ylimääräseksi jos jotaki kiinnostaa.



Edited by - swamber on 13/05/2006 19:45:15

Edited by - swamber on 19/06/2006 00:03:54

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.05.2006, 19:19
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

käsittääkseni erot löytyy (kansi,imusarja,pakosarja,pumppu) kansikin käsittääkseni vaihtokelpoisia keskenään eli alakerta ois sama

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.05.2006, 20:32
arsenix arsenix ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.06.05
Sijainti: Raahe
Viestit: 624
Perusasetus

Pitää kahtella tosa nissanin varaosalistasta, mutta muistelisin että o samat.
Mitäs sää sen kampuran sait poikki?

--
"I know its a jeep thing.... thats why I drive a nissan."

Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.05.2006, 20:42
boozer:n Avatar
boozer boozer ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 345
Perusasetus

se on antanu liikaa happee vääräs paikas
mut luulisis et se alakerta on sama sekä turbos
et ilman vaan on männil muutettu "paineita"
vaparissa 21.6:1 ja turbossa 19.9:1
ehkä en tiiä!!

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.05.2006, 17:44
NHOffroadTeam NHOffroadTeam ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.04
Sijainti: Pöytyä, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

nissanin varaosa ohjelman mukaan samoja osia on(sd33 ja sd33t):
- kampiakseli
- kiertokanget
- kiertokangen + kampiakselin laakerit
- männänrenkaat


Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.05.2006, 21:08
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

No nii, nyt on taas varaosia kaksin kappalein. Torstaina romu-ukko haki edellisen varaosa-auton ja seki oli hopia ja tummilla lasseilla. Oishan se ollu siistii ku ois kolome samanlaista romua seisonu pihalla.


Olikohan tuo valtava peräkärry liikaa patikalle


Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.05.2006, 21:14
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

myy nuo astin laudat mulle t petri.s

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.05.2006, 21:26
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

Joo, palijo muutaki tullee myyntiin mutta laitan ne sitte tuonne myyntipuolelle. Numeron löyät tuolta topikeista.

Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 07.05.2006, 14:40
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

moi, mua kiinnostaa turbo, astinlaudat
ja takasivu lasit (jos ovat yhtä palaa, ei aukeeva malli)

onko sulla missä päin nuo kamat, jos vaikka hakisin koko korin?

pistä mailia: margoth118@hotmail.com



Heavy Fucking Metal

Edited by - VonLeka on 07/05/2006 15:41:30
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 13.05.2006, 20:11
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

Tommosia silminnähtäviä eroja. Kytkin 40mm isompi ja vauhtipyörä ehkä n.1\3 painavampi. Oli nuo tievosa ennestäänki mutta kuvat on kivoja.



Sitte tuli kuume hourusa mieleen että jos laittas vakion alakerran, turbon vauhtipyörä ja kansi, hj60:n pumppu dumpin kera ja tuo garretin 2556v ruokkiin ilimaa. Nuilla ns. vakiopumpuilla sais alaväännöt pyssyy tallesa eli ei tarvis kivikosa pittää kaasujalakaa niin herkällä. Noh kasataan nyt kuiteski ensin omalla pumpulla ja suunnitellaan sitä pumpun vaihtua tai sitte isommat tapit ommaan pumppuun.



Ei oo pakosarja tainnu päästä karstottuu väristä päätellen, tosin ei oo ollu tuosa konneesa paikollaan. Samalla tuli kokkeiltua että turbon pakosarja ja vaparin imusarja ei sovi yhtäaikaa paikolleen mutta saahan tuo läppäkotelon sovitettua turbon imusarjaan jos tarvii.



Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 14.05.2006, 03:43
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Todella mielenkiintoista! 10+
kerrotko tuosta coolerista enemmän, oot jonkin flektin asentanu siihen? mistä/miten/kuinka/miksi yms. ?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 18.06.2006, 23:01
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

Laitetaan nyt vielä tarinan lopetus. Jakopään rattaat oli eri hammastuksella, vaihon hammasrattaan ennakonsäätölimppuun ku turbosa ja vaparisa luultavasti eri ennakot. Tyhjäkäynnille tuli huomattavasti lissää vääntyä, ei oo ihan varmaksi keksitty että miksi.
Garretin 2556v ropeli on paikallaan ja sitä ohjataan painekellolla ja alipainekellolla. Säätyä kokkeiltiin tarkkuuspaineilma säätimelläkin heti monella eri tavalla mutta aina ilmeni turhan isoa humppausta ahtopaineisa. Pistin pikku suoralli filmin pätkän 3torniin, alta kilon ahdot käytösä tuosa mutta nyt ollaan jo toiseella kilolla. Ollaan yritetty harrastaa suohiippailuaki mutta täälä päin suot vaatii suohilipasua. Ois otettu parempiakin filimejä mutta halituksella oli taas näppisä pelisä.
Ja kuva niistä hammasrattaista.


Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 19.06.2006, 09:40
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Pistin pikku suoralli filmin pätkän 3torniin, alta kilon ahdot käytösä tuosa mutta nyt ollaan jo toiseella kilolla. Ollaan yritetty harrastaa suohiippailuaki mutta täälä päin suot vaatii suohilipasua. Ois otettu parempiakin filimejä mutta halituksella oli taas näppisä pelisä.
Juu kyllä Patukassa näyttäs vetoo ja vääntöö olevan mukavasti.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:NIssan 2,5D alakerta terppi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 26.04.2008 09:36
m:moottorin alakerta toyota 2.4d 2L2 toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 17.11.2007 00:03
O: 2L-T koko kone tai alakerta Teukka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 12.06.2007 16:22
O:B20 alakerta tai koko kone! ari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.03.2007 23:06
O: Pajeron alakerta panzer O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.01.2007 15:05


Sivu luotu: 08:00 (GMT +2).