Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Patrollin alakerta. Käypi (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=21449)

swamber 05.05.2006 15:13

Patrollin alakerta. Käypi
 
Tietääkö kukkaan onko patrollin 3.3 diisselikonneisa sama alakerta jos unohettaan männät pois. Itellä meni eilen kampiakseli poikki sd33t konneesta ja pitäs rueta kahteleen alakertaa ja samalla vaihetaan garretin 2556v ropeli reikään. Tuo 2056v garretti jää ylimääräseksi jos jotaki kiinnostaa.



Edited by - swamber on 13/05/2006 19:45:15

Edited by - swamber on 19/06/2006 00:03:54

05.05.2006 19:19

käsittääkseni erot löytyy (kansi,imusarja,pakosarja,pumppu) kansikin käsittääkseni vaihtokelpoisia keskenään eli alakerta ois sama

Note! This message was posted anonymously!

arsenix 05.05.2006 20:32

Pitää kahtella tosa nissanin varaosalistasta, mutta muistelisin että o samat.
Mitäs sää sen kampuran sait poikki?

--
"I know its a jeep thing.... thats why I drive a nissan."

Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle!

boozer 05.05.2006 20:42

se on antanu liikaa happee vääräs paikas
mut luulisis et se alakerta on sama sekä turbos
et ilman vaan on männil muutettu "paineita"
vaparissa 21.6:1 ja turbossa 19.9:1
ehkä en tiiä!!


NHOffroadTeam 06.05.2006 17:44

nissanin varaosa ohjelman mukaan samoja osia on(sd33 ja sd33t):
- kampiakseli
- kiertokanget
- kiertokangen + kampiakselin laakerit
- männänrenkaat



swamber 06.05.2006 21:08

No nii, nyt on taas varaosia kaksin kappalein. Torstaina romu-ukko haki edellisen varaosa-auton ja seki oli hopia ja tummilla lasseilla. Oishan se ollu siistii ku ois kolome samanlaista romua seisonu pihalla.
http://static.petrisimolin.com/galle...r-2xpatrol.JPG

Olikohan tuo valtava peräkärry liikaa patikalle
http://static.petrisimolin.com/galle...r-100_0004.JPG


06.05.2006 21:14

myy nuo astin laudat mulle t petri.s

Note! This message was posted anonymously!

swamber 06.05.2006 21:26

Joo, palijo muutaki tullee myyntiin mutta laitan ne sitte tuonne myyntipuolelle. Numeron löyät tuolta topikeista.


VonLeka 07.05.2006 14:40

moi, mua kiinnostaa turbo, astinlaudat
ja takasivu lasit (jos ovat yhtä palaa, ei aukeeva malli)

onko sulla missä päin nuo kamat, jos vaikka hakisin koko korin?

pistä mailia: margoth118@hotmail.com



Heavy Fucking Metal

Edited by - VonLeka on 07/05/2006 15:41:30

swamber 13.05.2006 20:11

Tommosia silminnähtäviä eroja. Kytkin 40mm isompi ja vauhtipyörä ehkä n.1\3 painavampi. Oli nuo tievosa ennestäänki mutta kuvat on kivoja.

http://static.petrisimolin.com/galle...ber-Kytkin.JPG

Sitte tuli kuume hourusa mieleen että jos laittas vakion alakerran, turbon vauhtipyörä ja kansi, hj60:n pumppu dumpin kera ja tuo garretin 2556v ruokkiin ilimaa. Nuilla ns. vakiopumpuilla sais alaväännöt pyssyy tallesa eli ei tarvis kivikosa pittää kaasujalakaa niin herkällä. Noh kasataan nyt kuiteski ensin omalla pumpulla ja suunnitellaan sitä pumpun vaihtua tai sitte isommat tapit ommaan pumppuun.

http://static.petrisimolin.com/galle...ber-turbot.JPG

Ei oo pakosarja tainnu päästä karstottuu väristä päätellen, tosin ei oo ollu tuosa konneesa paikollaan. Samalla tuli kokkeiltua että turbon pakosarja ja vaparin imusarja ei sovi yhtäaikaa paikolleen mutta saahan tuo läppäkotelon sovitettua turbon imusarjaan jos tarvii.

http://static.petrisimolin.com/galle...0pakosarja.JPG


14.05.2006 03:43

Todella mielenkiintoista! 10+
kerrotko tuosta coolerista enemmän, oot jonkin flektin asentanu siihen? mistä/miten/kuinka/miksi yms. ?

Note! This message was posted anonymously!

swamber 18.06.2006 23:01

Laitetaan nyt vielä tarinan lopetus. Jakopään rattaat oli eri hammastuksella, vaihon hammasrattaan ennakonsäätölimppuun ku turbosa ja vaparisa luultavasti eri ennakot. Tyhjäkäynnille tuli huomattavasti lissää vääntyä, ei oo ihan varmaksi keksitty että miksi.
Garretin 2556v ropeli on paikallaan ja sitä ohjataan painekellolla ja alipainekellolla. Säätyä kokkeiltiin tarkkuuspaineilma säätimelläkin heti monella eri tavalla mutta aina ilmeni turhan isoa humppausta ahtopaineisa. Pistin pikku suoralli filmin pätkän 3torniin, alta kilon ahdot käytösä tuosa mutta nyt ollaan jo toiseella kilolla:). Ollaan yritetty harrastaa suohiippailuaki mutta täälä päin suot vaatii suohilipasua. Ois otettu parempiakin filimejä mutta halituksella oli taas näppisä pelisä.
Ja kuva niistä hammasrattaista.
http://static.petrisimolin.com/galle...r-100_0048.JPG


pjtk 19.06.2006 09:40

Lainaus:

quote:
Pistin pikku suoralli filmin pätkän 3torniin, alta kilon ahdot käytösä tuosa mutta nyt ollaan jo toiseella kilolla:). Ollaan yritetty harrastaa suohiippailuaki mutta täälä päin suot vaatii suohilipasua. Ois otettu parempiakin filimejä mutta halituksella oli taas näppisä pelisä.
Juu kyllä Patukassa näyttäs vetoo ja vääntöö olevan mukavasti.



Sivu luotu: 04:03 (GMT +2).