vanhoilla maamjoottoreilla kun on taipumus aina hiukan huohottaa... äsken kun kävin pienesti leikkimässä niin huohottimen letku ulostautui runkopalkin sisuksista, ja tietysti sellaiseen kohtaan josta käryt pääsi lämppärin puhkulle. hiukan kajuutassa oli normaalia enemmän kitkua, ja kun pakoputken liitoskin vähän vuotaa.
joskus aiemmin jo olen miettinyt että mitähän jos johtais koneen huohotuksen pakoputkeen niin ei käry jäis auton alle leijumaan. sieltä normaalin sauhun seassa niidenkin käryjen olis hyvä poistua.
mutta tuleeko siinä liian tehokas "imu" koneen sisälle pakokaasujen virtauksesta johtuen?? onko kenelläkään käytännön kokemusta asiasta? vai onko järkevintä tehdä huohottimen letkusta riittävän pitkä ja ankkuroida se niin että huohotus ei pääse koppiin sisälle?
mitään saaste mjoottoria vanhasta B-padasta ei tule, eli en aio kierrättää lämmintä ja sumuista haikua turbon imupuolelle.